کد خبر : 100514
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
88 بازدید

زندگی عاشقانه مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور زیر ذره‌بین شایعات !

زندگی عاشقانه مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور زیر ذره‌بین شایعات !

به گزارش بازيگر 360 ،‌مهدی پاکدل، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران، در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد، اما این ازدواج در سال ۱۳۹۵ به جدایی انجامید. در سال‌های بعد، شایعاتی مبنی بر ازدواج مجدد این دو هنرمند منتشر شد، اما در نهایت، پاکدل در سال ۱۳۹۹ زندگی مشترک دوم خود را با

به گزارش بازيگر 360 ،‌مهدی پاکدل، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران، در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد، اما این ازدواج در سال ۱۳۹۵ به جدایی انجامید. در سال‌های بعد، شایعاتی مبنی بر ازدواج مجدد این دو هنرمند منتشر شد، اما در نهایت، پاکدل در سال ۱۳۹۹ زندگی مشترک دوم خود را با رعنا آزادی‌ور آغاز کرد.

زندگی این زوج هنری در چند سال گذشته بارها مورد قضاوت کاربران فضای مجازی قرار گرفته و شایعات گوناگونی از جمله جدایی آنها مطرح شده است که تاکنون غیرواقعی بودن آنها اثبات شده بود.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور

اما، اخیراً برخی کاربران با اطمینان بیشتری خبر از جدایی این دو هنرمند مشهور می‌دهند و به نظر می‌رسد این بار شایعات جدی‌تر از همیشه باشد. مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور اوایل تابستان امسال با حضور در برنامه «فوتبال ۳۶۰» نشان دادند که زندگی عاشقانه‌ای دارند، اما اکنون چالش‌های جدیدی در مسیر رابطه این دو بازیگر محبوب مطرح است.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn