کد خبر : 100559
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
6 بازدید

تصاویر میلی بابی براون در یک پروژه بزرگ دیگر برای نتفلیکس

تصاویر میلی بابی براون در یک پروژه بزرگ دیگر برای نتفلیکس

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که براساس رمانی به همین نام نوشته سایمون استالنهاگ اقتباس شده، ما را به دنیایی پسا آخرالزمانی و پر از ربات‌ها می‌برد. اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه “الکتریک استیت” با بازی میلی بابی براون و کریس پرت داستان فیلم داستان فیلم حول محور یک دختر نوجوان می‌چرخد که

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که براساس رمانی به همین نام نوشته سایمون استالنهاگ اقتباس شده، ما را به دنیایی پسا آخرالزمانی و پر از ربات‌ها می‌برد.

اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه “الکتریک استیت” با بازی میلی بابی براون و کریس پرت

اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت اولین نگاه به دنیای آینده‌نگرانه "الکتریک استیت" با بازی میلی بابی براون و کریس پرت

داستان فیلم

داستان فیلم حول محور یک دختر نوجوان می‌چرخد که پس از ملاقات با یک ربات متوجه می‌شود که این ربات توسط برادر گمشده‌اش برای او فرستاده شده است. او همراه با این ربات در یک سفر جاده‌ای پرماجرا به سراسر کشور می‌پردازد تا برادرش را پیدا کند. در این سفر، آن‌ها با چالش‌ها و خطرات زیادی روبرو می‌شوند و دنیایی عجیب و غریب را کشف می‌کنند.

بازیگران و عوامل تولید

  • میلی بابی براون در نقش شخصیت اصلی فیلم
  • کریس پرت در نقش یک شخصیت مرموز
  • جاناتان کی کوان، استنلی توچی، جیسن الکساندر، برایان کاکس، جنی سلیت، جانکارلو اسپوزیتو، آنتونی مکی و بیلی باب تورنتون از دیگر بازیگران این فیلم هستند.
  • برادران روسو (کارگردانان فیلم‌های انتقام‌جویان) کارگردانی این فیلم را برعهده دارند.
  • کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی فیلمنامه را نوشته‌اند.

دنیایی پر از ربات‌ها و ماجراجویی

تصاویر منتشر شده، دنیایی آینده‌نگرانه و پر از ربات‌ها را به تصویر می‌کشد. ما شاهد شهرهایی متروک، جاده‌های طولانی و ربات‌هایی با طراحی‌های عجیب و غریب هستیم. این تصاویر، کنجکاوی مخاطبان را برای دیدن این فیلم بیشتر می‌کند.

تاریخ انتشار

فیلم “الکتریک استیت” در ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ یا فروردین ۱۴۰۴) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

فیلم “الکتریک استیت” با تصاویر منتشر شده، توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به سینما را به خود جلب کند. این فیلم با داستانی جذاب، دنیایی آینده‌نگرانه و تیم سازنده‌ای قوی، یکی از آثار مورد انتظار سال آینده خواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn