کد خبر : 101101
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
4 بازدید

فیلمبرداری «بالاچ» به پایان رسید

فیلمبرداری «بالاچ» به پایان رسید

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که فیلمنامه آن را جابر قاسمعلی نوشته است، با حضور جمعی از بازیگران مطرح و هنرمندان محلی در مناطق بلوچستان و گرمسار فیلمبرداری شده است. سارا سلطان‌زاده، حسین سحرخیز، میرطاهر مظلومی و محمود دینی از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند. علاوه بر بازیگران اصلی، هنرمندانی همچون قاسم

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که فیلمنامه آن را جابر قاسمعلی نوشته است، با حضور جمعی از بازیگران مطرح و هنرمندان محلی در مناطق بلوچستان و گرمسار فیلمبرداری شده است. سارا سلطان‌زاده، حسین سحرخیز، میرطاهر مظلومی و محمود دینی از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند.

علاوه بر بازیگران اصلی، هنرمندانی همچون قاسم زارع، بهرام ابراهیمی، مهدی میامی، هلن سرگزی، کمند یغمایی و پوریا خوش‌بین نیز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

تیم فنی حرفه‌ای

در پشت صحنه فیلم «بالاچ» نیز تیم فنی حرفه‌ای حضور داشته‌اند. محمدعلی انتظاریان به‌عنوان مجری طرح، مصطفی امجدی به‌عنوان مدیر تولید و محمد مجیدی و بهنام سبحانی به‌عنوان مدیران فیلمبرداری در این پروژه همکاری داشته‌اند. همچنین، محمود دینی علاوه بر کارگردانی، بازنویسی نهایی فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است.

تدوین و پس‌تولید

با پایان یافتن مرحله فیلمبرداری، مراحل تدوین، صداگذاری و سایر مراحل پس‌تولید فیلم «بالاچ» آغاز خواهد شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn