کد خبر : 101275
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
2 بازدید

رکورد شکنی ثروتمندترین افراد جهان / آماری که باور نمی کنید

رکورد شکنی ثروتمندترین افراد جهان / آماری که باور نمی کنید

اختصاصی تیتر کوتاه؛ در سالی که طوفان‌های اقتصادی و سیاسی جهان را در بر گرفته، ثروتمندان دنیا همچنان در حال جمع‌آوری ثروت هستند و به نظر می‌رسد هیچ چیزی نمی‌تواند مانع آن‌ها شود. در این گزارش به بررسی آخرین تغییرات در این لیست پرداختیم. به گزارش تیتر کوتاه – سال ۲۰۲۴ شاهد یک جهش چشمگیر

اختصاصی تیتر کوتاه؛

در سالی که طوفان‌های اقتصادی و سیاسی جهان را در بر گرفته، ثروتمندان دنیا همچنان در حال جمع‌آوری ثروت هستند و به نظر می‌رسد هیچ چیزی نمی‌تواند مانع آن‌ها شود. در این گزارش به بررسی آخرین تغییرات در این لیست پرداختیم.

رکورد شکنی ثروتمندترین افراد جهان / آماری که باور نمی کنید


به گزارش تیتر کوتاه – سال ۲۰۲۴ شاهد یک جهش چشمگیر در تعداد میلیاردرها و ثروت آن‌ها بوده است. در شرایطی که بازارهای جهانی به جنگ، ناآرامی‌های سیاسی و تورم مداوم بی‌توجهی می‌کنند، تعداد میلیاردرها به ۲,۷۸۱ نفر رسیده که نسبت به سال گذشته ۱۴۱ نفر بیشتر است و این تعداد از رکورد ۲,۷۵۵ نفر در سال ۲۰۲۱ نیز فراتر رفته است.

این لیست جدید میلیاردرها، نشان‌دهنده‌ی قدرت و نفوذ اقتصادی افرادی است که ثروت آن‌ها به میلیاردها دلار می‌رسد. در این لیست، برنارد آرنو و خانواده‌اش با ثروتی معادل ۲۳۳ میلیارد دلار در رتبه‌ی اول قرار دارند. او که مدیریت امپراتوری LVMH را بر عهده دارد، شامل ۷۵ برند مد و لوازم آرایشی از جمله لویی ویتون و سفورا است.

میلیاردر-های-جهان (9)

ایلان ماسک، بنیان‌گذار تسلا و اسپیس‌ایکس، با ثروتی معادل ۱۹۵ میلیارد دلار در رتبه‌ی دوم قرار دارد. وی به‌دلیل دستاوردهایش در صنعت خودرو و فضانوردی شناخته شده است. 

میلیاردر-های-جهان (1)

جف بزوس، بنیان‌گذار آمازون، با ثروت ۱۹۴ میلیارد دلار در رتبه‌ی سوم قرار دارد. او یکی از پیشگامان دنیای فناوری و تجارت الکترونیک است.

میلیاردر-های-جهان (2)

در ادامه، مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیسبوک، با ۱۷۷ میلیارد دلار و لری الیسون، بنیان‌گذار اوراکل، با ۱۴۱ میلیارد دلار در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند. 

میلیاردر-های-جهان (3)

میلیاردر-های-جهان (4)

وارن بافت، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران جهان و مدیر عامل برکشایر هاتاوی، با ثروت ۱۳۳ میلیارد دلار در رتبه‌ی ششم قرار دارد. 

میلیاردر-های-جهان (5)

بیل گیتس و استیو بالمر، دو تن از بنیان‌گذاران مایکروسافت، به ترتیب با ثروت‌های ۱۲۸ میلیارد دلار و ۱۲۱ میلیارد دلار در رتبه‌های هفتم و هشتم قرار دارند.

میلیاردر-های-جهان (6)

موکش آمبانی و لری پیج از گوگل، به ترتیب با ثروت‌های ۱۱۶ میلیارد دلار و ۱۱۴ میلیارد دلار در رتبه‌های نهم و دهم قرار دارند.

میلیاردر-های-جهان (7)

میلیاردر-های-جهان (8)

این آمارها نشان‌دهنده‌ی تحولات عظیم در دنیای ثروت و اقتصاد جهانی است. برای اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتر درباره‌ی ثروت میلیاردرها، می‌توانید به رتبه‌بندی زنده میلیاردرها مراجعه کنید. این ارقام و تحلیل‌ها، تجسم روشنی از قدرت اقتصادی و تأثیرگذاری این افراد بر بازارهای جهانی به ما می‌دهند.





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn