کد خبر : 103807
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
3 بازدید

اتفاق هولناک برای کیانو ریوز؛ بازیگر محبوب هالیوود از خطر تصادف در اتومبیل‌رانی گریخت! +عکس

اتفاق هولناک برای کیانو ریوز؛ بازیگر محبوب هالیوود از خطر تصادف در اتومبیل‌رانی گریخت! +عکس

به گزارش خبرورزشی، کیانو ریوز، ستاره هالیوود و بازیگر مشهور فیلم ماتریکس، شنبه گذشته در پیست معروف ایندیاناپولیس در اولین تجربه حرفه‌ای خود در مسابقات اتومبیل‌رانی، لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کرد. او در مسابقه تویوتا GR Cup Series شرکت کرد و در دور نهم به شکلی خطرناک از تصادف جان سالم به در برد. ریوز

به گزارش خبرورزشی، کیانو ریوز، ستاره هالیوود و بازیگر مشهور فیلم ماتریکس، شنبه گذشته در پیست معروف ایندیاناپولیس در اولین تجربه حرفه‌ای خود در مسابقات اتومبیل‌رانی، لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کرد. او در مسابقه تویوتا GR Cup Series شرکت کرد و در دور نهم به شکلی خطرناک از تصادف جان سالم به در برد.

ریوز که در مرحله مقدماتی در میان ۳۵ شرکت‌کننده در جایگاه ۳۱ قرار گرفته بود، با اراده بالا و روحیه رقابت‌طلبی خود توانست در پایان این تعقیب و گریز ۴۵ دقیقه‌ای جایگاه ۲۵ را به دست آورد.

این بازیگر ۵۸ ساله درباره تجربه‌اش از شرکت در این مسابقه گفت: «بودن در اینجا و تجربه سرعت و نحوه حرکت در پیچ‌ها و خروج از آن‌ها، باورنکردنی است.» او در میانه راه در وضعیت بحرانی قرار گرفت اما بدون آسیب‌دیدگی از وضعیت خارج شد و به راهش ادامه داد.

اگرچه او به تازگی به این میدان حرفه‌ای وارد شده، اما پیش از این در سال ۲۰۰۹ در نسخه سلبریتی مسابقات تویوتا گرندپری لانگ‌بیچ هم موفقیت‌هایی کسب کرده بود. ریوز با توجه به علاقه‌اش به سرعت، آماده است تا در مسابقه روز یکشنبه نیز شرکت کند. شهرت و محبوبیت ریوز بود که به این رویداد هیجان و جذابیت بیشتری بخشید و این بازیگر نشان داد که نه تنها در زیر نورها و جلوی دوربین‌ها بلکه در میان صدای موتور و سوت لاستیک‌ها نیز می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: سس تند پسر دیوید و ویکتوریا بکام به بازار آمد!

کیانو ریوز

کیانو ریوز

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn