کد خبر : 105464
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
5 بازدید

کوهنوردان حادثه‌دیده از ارتفاعات پلدختر نجات یافتند

کوهنوردان حادثه‌دیده از ارتفاعات پلدختر نجات یافتند

بازدید:۳ صد آنلاین | رئیس جمعیت هلال‌ احمر پلدختر از نجات جان ۲ کوهنورد حادثه دیده در «مله‌کوه» پلدختر از مرگ حتمی‌ توسط امدادگران جمعیت هلال‌ احمر خبر داد. به گزارش صد آنلاین،رئیس جمعیت هلال‌احمر پلدختر گفت: در پی اعلام سقوط و مصدوم و گرفتارشدن ۲ کوهنورد در «مله‌کوه» پلدختر تیم امداد کوهستان جمعیت هلال‌احمر و

کوهنوردان حادثه‌دیده از ارتفاعات پلدختر نجات یافتند

بازدید:۳

صد آنلاین | رئیس جمعیت هلال‌ احمر پلدختر از نجات جان ۲ کوهنورد حادثه دیده در «مله‌کوه» پلدختر از مرگ حتمی‌ توسط امدادگران جمعیت هلال‌ احمر خبر داد.

به گزارش صد آنلاین،رئیس جمعیت هلال‌احمر پلدختر گفت: در پی اعلام سقوط و مصدوم و گرفتارشدن ۲ کوهنورد در «مله‌کوه» پلدختر تیم امداد کوهستان جمعیت هلال‌احمر و هیئت کوهنوردی شهرستان به محل اعزام شدند.

جهانگیر اکبری افزود: امدادگران در یک عملیات سخت و نفس‌گیر و طی مسافت پیاده‌روی طولانی با پیمودن مسیر کوهستانی و سخت گذر «مله‌کوه» به محل حادثه رسیدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر پلدختر گفت: امدادگران پس از اقدام‌های اولیه درمانی و حیاتی کوهنوردان را که از ناحیه پا و کمر مصدوم شده بودند و حدود ۳۶ سال سن داشتند به بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر انتقال دادند.

اکبری افزود: این ۲ کوهنورد پلدختر پس از پنج ساعت تلاش نیرو‌های امدادی جمعیت و هیئت کوهنوردی شهرستان از مرگ حتمی نجات یافتند.

مهر

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn