کد خبر : 106523
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
6 بازدید

ترکیب جنگنده تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان

ترکیب جنگنده تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان

به گزارش ساناپرس؛تیم ملی فوتبال ایران از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در مرحله سوم به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تب و تاب رقابت‌های ملی فوتبال در روز‌های فیفا به اوج خود رسیده آن هم در زمانی که تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی دو فینال زودرس را پیش روی خود خواهد داشت. ملی‌پوشان

به گزارش ساناپرس؛تیم ملی فوتبال ایران از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در مرحله سوم به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تب و تاب رقابت‌های ملی فوتبال در روز‌های فیفا به اوج خود رسیده آن هم در زمانی که تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی دو فینال زودرس را پیش روی خود خواهد داشت.

ملی‌پوشان ایران که برای برگزاری دیدار نخست مقابل ازبکستان به تاشکند سفر کرده‌اند یک بازی کاملاً مهم را پیش رو خواهد داشت. طبق آمار گذشته تیم‌های ازبکستان و قطر حریفان سختی برای شاگردان قلعه‌نویی بوده و هستند. در راستای مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در مرحله سوم تیم ملی ایران باید به مصاف ازبکستان برود که در ادامه نگاهی آماری به این رقابت خواهیم داشت.

از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در مرحله سوم، فردا (پنجشنبه،‌ ۱۹ مهر) در تاشکند تیم‌های ملی ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

هر دو تیم در جدول گروه خود با ۶ امتیاز به صورت مشترک در رده‌های اول و دوم قرار دارند که ازبکستان به دلیل گل زده بیشتر بالاتر از ایران قرار گرفته است. در این گروه تیم ملی امارات با ۳ امتیاز در رده سوم، قطر و کره شمالی با یک امتیاز در رده چهارم و پنجم و تیم ملی قرقیزستان بدون کسب امتیازی در رده ششم قرار دارد.

تیم ملی ایران در نخستین بازی خود مقابل قرقیزستان با اینکه به نظر می‌رسید یک بازی نسبتاً آسانی را در پیش داشته باشند یا حداقل گل زده به پیروزی رسسد، جایی‌که شاگردان قلعه‌نویی با ارائه یک بازی نسبتاً ضعیف با تک گل مهدی طارمی به برد رسیدند. تیم ملی ایران در دومین دیدار خود مقابل امارات موفق شد با گل مهدی قایدی در خانه حریف یا نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn