کد خبر : 107032
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۳:۱۶
4 بازدید

سختی هایی که یک منتقد تئاتر متحمل شد

سختی هایی که یک منتقد تئاتر متحمل شد

همشهری آنلاین: کمتر پیش می آید که منتقد تئاتری پیوسته و همیشه در حوزه تخصصی خود باقی بماند. وضعیت اقتصادی و زندگی های پرخرج امروز اجازه این که این منتقد همیشه منتقد باشد را به هیچ روزنامه نگار و منتقدی نمی دهد. اما رضا آشفته همیشه و در هر شرایطی منتقد مانده و کارش را

همشهری آنلاین: کمتر پیش می آید که منتقد تئاتری پیوسته و همیشه در حوزه تخصصی خود باقی بماند. وضعیت اقتصادی و زندگی های پرخرج امروز اجازه این که این منتقد همیشه منتقد باشد را به هیچ روزنامه نگار و منتقدی نمی دهد. اما رضا آشفته همیشه و در هر شرایطی منتقد مانده و کارش را انجام می دهد. او حالا بیمار است و چند روزی در بیمارستان لقمان و البته در بخشی که خیلی برایش خوب نبود بستری شد. وضعیتش وخیم شد و حالا گفته می شود با پیگیری‌های صورت گرفته، رضا آشفته صبح امروز به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان (ساختمان پنجم طبقه سوم) لقمان منتقل شد تا در این بخش ادامه درمان او صورت گیرد.
پس از بستری شدن در این بخش، بررسی‌ روند درمان او توسط کادر پزشکی انجام خواهد شد و در صورت نظر مساعد خانواده این منتقد، مقدمات انتقال او به بیمارستان دیگری هم فراهم خواهد بود.
رضا آشفته از شنبه گذشته برای پس از مدت کوتاهی که از ترخیص‌اش گذشته بود، دوباره به دلیل عوارض ناشی از جراحی قبلی، بیماری دیابت و کلیه در بیمارستان بستری شد که طی دو روز گذشته عوارض پوستی هم به مشکلات قبلی‌اش اضافه شده بود.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn