کد خبر : 107091
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۵۹
5 بازدید

سوال نماینده مجلس از همتی درباره سهام عدالت جاماندگان

سوال نماینده مجلس از همتی درباره سهام عدالت جاماندگان

به گزارش . ساناپرس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس، سوالی از وزیر اقتصاد، عبدالناصر همتی، مطرح کرده است که به هیئت رئیسه تقدیم و به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است. خلاصه سوال: حاجی‌دلیگانی از وزیر اقتصاد پرسیده است که چرا بند (ن) تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۲، که به

به گزارش . ساناپرس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس، سوالی از وزیر اقتصاد، عبدالناصر همتی، مطرح کرده است که به هیئت رئیسه تقدیم و به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده است.

خلاصه سوال: حاجی‌دلیگانی از وزیر اقتصاد پرسیده است که چرا بند (ن) تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۲، که به تخصیص سهام عدالت به تمامی جاماندگان اشاره دارد، علیرغم وعده‌های مسئولان، هنوز اجرایی نشده است.
شرح سوال: وی در توضیح این سوال به عدم تحقق بند (الف) تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۱ در اختصاص سهام عدالت به جاماندگان اشاره کرده و خواستار توضیحاتی در مورد دلایل عدم اجرای این تکلیف قانونی شده است. وی بیان کرده که با وجود گذشت بیش از ۱۰ ماه، هنوز این وعده‌ها عملی نشده و مشمولان سهام عدالت در انتظار اجرای قانون هستند.
حاجی‌دلیگانی دو سوال اصلی را مطرح کرده است: ۱. چرا در اجرای این تکلیف قانونی که بر واگذاری سهام عدالت تأکید دارد، بی‌توجهی می‌شود؟ ۲. چرا مسئولان به وعده‌های خود در خصوص اختصاص سهام عدالت به جاماندگان عمل نمی‌کنند و این مسئله باعث کاهش اعتماد عمومی می‌شود؟
این سوالات در پی عدم تحقق وعده‌های مسئولان و نگرانی از تأثیر آن بر اعتماد عمومی مطرح شده است.
منبع:اندیشه معاصر

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn