کد خبر : 107888
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۰۴
23 بازدید

بردن جام برایم حس رضایت نیست

بردن جام برایم حس رضایت نیست

به گزارش خبرگزاری برنا، چندی پیش ستاره لیورپول و تیم ملی انگلیس ترنت الکساندر آرنولد به شدت به رئال مادرید نسبت داده می‌شد و در مصاحبه‌ای تاکید کرد دوست دارد در تیمی باشد که جام‌های زیادی ببرد. همین امر موجب شد رسانه‌های زیادی صحبت او را مبنی بر رفتن به رئال مادرید ارزیابی کنند. قرارداد آرنولد

به گزارش خبرگزاری برنا، چندی پیش ستاره لیورپول و تیم ملی انگلیس ترنت الکساندر آرنولد به شدت به رئال مادرید نسبت داده می‌شد و در مصاحبه‌ای تاکید کرد دوست دارد در تیمی باشد که جام‌های زیادی ببرد. همین امر موجب شد رسانه‌های زیادی صحبت او را مبنی بر رفتن به رئال مادرید ارزیابی کنند. قرارداد آرنولد در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و او هنوز با لیورپول تمدید نکرده است.

ستاره انگلیسی درباره صحبت‌های خود گفت: در هواپیما بودیم که من گفتم این احتمال وجود دارد من در دوران فوتبالی خود هیچ جامی نبرم. این یک احتمال است، و احتمال دیگر این است که جام‌های خیلی زیادی ببرم. فکر می‌کنم صبح روزی که از فوتبال بازنشسته شوید پاسخ را می‌فهمید. وقتی در آینه به خود نگاه کنید و ببینید آیا راضی هستید یا از اینکه چنین حرفه‌ای داشتید پشیمانید.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn