کد خبر : 108278
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
20 بازدید

خانه به دوش در جوکر زنده شد ! ماشاالله و علی دوباره همدیگر را دیدند + ويدئو

خانه به دوش در جوکر زنده شد ! ماشاالله و علی دوباره همدیگر را دیدند + ويدئو

به گزارش بازيگر 360 ،‌ در ویدیویی که مربوط به فصل جديد جوكر 2 ساخته احسان عليخاني منتشر شده، شاهد لحظات احساسی و بامزه‌ای از دیدار مجدد حمید لولایی و علی صادقی، دو بازیگر محبوب سریال کمدی «خانه به دوش»، هستیم. این دو هنرمند در برنامه پرطرفدار جوکر، با حضور خود یادآور خاطرات شیرین سریال

به گزارش بازيگر 360 ،‌ در ویدیویی که مربوط به فصل جديد جوكر 2 ساخته احسان عليخاني منتشر شده، شاهد لحظات احساسی و بامزه‌ای از دیدار مجدد حمید لولایی و علی صادقی، دو بازیگر محبوب سریال کمدی «خانه به دوش»، هستیم. این دو هنرمند در برنامه پرطرفدار جوکر، با حضور خود یادآور خاطرات شیرین سریال خاطره‌انگیز «خانه به دوش» شدند.

در یکی از صحنه‌های این برنامه، حمید لولایی با دیدن علی صادقی، به یاد یکی از سکانس‌های ماندگار سریال خانه به دوش افتاده و با همان لحن و حرکات خاص، آن صحنه را بازسازی می‌کند. این اتفاق باعث شده تا موجی از نوستالژی در بین مخاطبان ایجاد شود و آن‌ها را به روزهای خوش تماشای سریال خانه به دوش بازگرداند.

سریال خانه به دوش که در سال 1383 از شبکه سه سیما پخش شد، با داستان ساده و طنزآمیز خود توانست دل بسیاری از مخاطبان را به دست آورد. بازی درخشان حمید لولایی و علی صادقی در این سریال، نقش مهمی در موفقیت آن داشت.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn