کد خبر : 108956
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸
157 بازدید

آخرین خبر از واریز حقوق مهر ماه بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی شنبه 21 مهر

آخرین خبر از واریز حقوق مهر ماه بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی شنبه 21 مهر

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: بر اساس زمان‌بندی، پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان از امروز شنبه و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی آغاز می‌شود و تا پایان این ماه بر اساس حروف الفبا ادامه دارد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا، در برنامه زمان‌بندی پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌ اجتماعی آمده

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: بر اساس زمان‌بندی، پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان از امروز شنبه و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی آغاز می‌شود و تا پایان این ماه بر اساس حروف الفبا ادامه دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا، در برنامه زمان‌بندی پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌ اجتماعی آمده است: پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان از ۲۱ مهر و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف “الف” شروع می‌شود؛ آغاز خواهد شد.

همچنین مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف “الف” نیز روز ۲۲ مهر ماه پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان تا آخرین روز این ماه و براساس حروف الفبا، طبق جدول اعلام شده انجام خواهد شد و بازنشستگان همکاران سازمان تأمین اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز سی‌ام مهر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

2252453_489

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn