کد خبر : 109193
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
8 بازدید

چالش‌های ساخت سریال کودک از زبان هلیا امامی

چالش‌های ساخت سریال کودک از زبان هلیا امامی

به گزارش بازیگر 360 ، او در این سریال خانوادگی که با بازی بازیگرانی چون داریوش فرضیایی و گوهر خیراندیش به نمایش درآمده، نقش جوانه را ایفا می‌کند. امامی در این مصاحبه، دلایل علاقه‌مندی‌اش به کار کودک را تشریح کرده و معتقد است که این نوع آثار می‌توانند در شکل‌دهی شخصیت کودکان نقش بسیار مهمی

به گزارش بازیگر 360 ، او در این سریال خانوادگی که با بازی بازیگرانی چون داریوش فرضیایی و گوهر خیراندیش به نمایش درآمده، نقش جوانه را ایفا می‌کند.

امامی در این مصاحبه، دلایل علاقه‌مندی‌اش به کار کودک را تشریح کرده و معتقد است که این نوع آثار می‌توانند در شکل‌دهی شخصیت کودکان نقش بسیار مهمی ایفا کنند. او بیان می‌کند که از کودکی به بازیگرانی که در آثار کودک حضور داشتند، علاقه‌مند بوده و آرزو داشته که روزی او نیز بتواند در چنین آثاری ایفای نقش کند.

این بازیگر جوان، چالش‌های تولید محتوای باکیفیت برای کودکان را نیز برشمرده و بر اهمیت تعادل بین سرگرمی و آموزش در این نوع آثار تاکید کرده است. امامی معتقد است که سریال «لالایی» با داشتن فیلمنامه‌ای قوی و تیم حرفه‌ای تولید، می‌تواند انتظارات مخاطبان کودک و خانواده‌ها را برآورده کند.

هلیا امامی در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید: «کار کودک مثل یک کلاس درس است که از همان بچگی، تربیت و فرهنگ‌سازی در قشر کودک را شکل می‌دهد. من فکر می‌کنم بخش قابل توجهی از تعادل بین آموزش و تفریح در کار کودک، مربوط به فیلمنامه است. داستان سریال لالایی در عین جذابیت، آموزنده است و مفاهیم خوبی را به مخاطبانش منتقل می‌کند.»

وی همچنین به اهمیت نقش‌آفرینی در آثار کودک و تاثیر آن بر مخاطبان خردسال اشاره کرده و بیان می‌کند که دوست دارد با بازی در این نقش‌ها، در خاطرات کودکان باقی بماند.

در پایان این مصاحبه، هلیا امامی بر اهمیت حمایت از تولیدات کودک و نوجوان تاکید کرده و خواستار ایجاد شرایط مناسب برای تولید آثار باکیفیت در این حوزه شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn