کد خبر : 109542
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۲۶
0 بازدید

حضور رئیس مجلس در ضاحیه نشان از قدرت جمهوری اسلامی است | قدردانی رهبر انقلاب از مسئولان دولت لبنان

حضور رئیس مجلس در ضاحیه نشان از قدرت جمهوری اسلامی است | قدردانی رهبر انقلاب از مسئولان دولت لبنان

محمدصالح جوکار، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره اثرگذاری سفر قالیباف به لبنان و بازدید از ضاحیه، اظهار کرد: رئیس مجلس طی سفر به لبنان حامل پیام رهبر معظم انقلاب به مسئولان و مقامات بلند پایه این کشور بود. وی ادامه داد: در پیام رهبر انقلاب از سیاسیون لبنان

محمدصالح جوکار، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره اثرگذاری سفر قالیباف به لبنان و بازدید از ضاحیه، اظهار کرد: رئیس مجلس طی سفر به لبنان حامل پیام رهبر معظم انقلاب به مسئولان و مقامات بلند پایه این کشور بود.

وی ادامه داد: در پیام رهبر انقلاب از سیاسیون لبنان به دلیل همکاری با حزب‌الله تقدیر و تشکر شده و بر ضرورت این همکاری در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید شد، این موارد می‌تواند اثربخشی لازم را در حمایت از جبهه مقاومت داشته باشد.

جوکار گفت: در ادوار گذشته اگر نگاه کنیم؛ در زمانی که لبنان توسط رژیم صهیونیستی تهدید می‌شد و بخش‌هایی از خاک لبنان توسط این رژیم اشغال شد، این حزب الله بود که در سال ۲۰۰۰ با مقاومت جانانه از تمامیت اراضی لبنان دفاع کرد و در نهایت رژیم صهیونیستی با ذلت به تجاوز خود پایان داد.

این نماینده مجلس افزود: درواقع همواره حاکمیت سرزمین لبنان توسط حزب الله حفظ شده است و در شرایط فعلی هم رژیم صهیونیستی بعد از آن که متوجه شد در جبهه غزه نمی‌تواند راه را به جایی برساند به سمت لبنان حرکت کرد و اقدامات تجاوزگرایانه خود را انجام داد و با بمباران وحشیانه، یک میلیون نفر را در لبنان آواره کرد.

وی اضافه کرد: سفر رئیس مجلس یک پیام برای دشمن دارد که ما از ترورهایی که انجام می‎دهی هیچ باکی نداریم و مجوعه این سفرهای مقامات عالی رتبه کشور، نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد.

جوکار تصریح کرد: بعد از تهدیداتی که رژیم صهیونیستی بعد از عملیات صادق ۲ داشت، شاهد برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب بودیم که صلابت رهبری را نشان داد، این سفر آقای قالیباف و حضورش در لبنان و ضاحیه، باتوجه به اینکه رئیس مجلس یک پیشینه خوبی در بحث دفاعی و نظامی دارد، حامل یک پیام روشنی برای مردم و دولت لبنان و حزب الله است که ایران همواره در کنار جبهه مقاومت است و آنان نیز استوار و محکم بایستند.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn