کد خبر : 110188
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
13 بازدید

موفقیت غیرمنتظره‌ی فیلم پلتفرم 2 در نتفلیکس

موفقیت غیرمنتظره‌ی فیلم پلتفرم 2 در نتفلیکس

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم در هفته‌ی گذشته بیش از 36.2 میلیون ساعت توسط کاربران نتفلیکس تماشا شد و به پربیننده‌ترین برنامه‌ی این پلتفرم تبدیل شد. این در حالی است که منتقدان از قسمت دوم فیلم “پلتفرم” به شدت انتقاد کرده بودند. اما به نظر می‌رسد که نظر مخاطبان عمومی با نظر منتقدان

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم در هفته‌ی گذشته بیش از 36.2 میلیون ساعت توسط کاربران نتفلیکس تماشا شد و به پربیننده‌ترین برنامه‌ی این پلتفرم تبدیل شد.

این در حالی است که منتقدان از قسمت دوم فیلم “پلتفرم” به شدت انتقاد کرده بودند. اما به نظر می‌رسد که نظر مخاطبان عمومی با نظر منتقدان متفاوت است و آن‌ها از این فیلم استقبال خوبی کرده‌اند.

موفقیت بالای “پلتفرم 2” می‌تواند نویدبخش ساخت قسمت سوم این فیلم باشد. پیش از این، سازندگان فیلم به وجود ایده‌هایی برای ساخت “پلتفرم 3” اشاره کرده بودند و این موفقیت جدید می‌تواند انگیزه‌ی آن‌ها را برای ادامه‌ی این فرنچایز افزایش دهد.

گالدر گازتلو-اوروتیا کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و همچنین در نگارش فیلمنامه نیز مشارکت داشته است. بازیگرانی همچون میلنا اسمیت، هویک کوچکریان و ناتالیا تنا نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب توجه است که “پلتفرم 2” در واقع پیش‌درآمدی بر قسمت اول این مجموعه است که با استقبال بسیار خوبی روبرو شده بود. این نشان می‌دهد که دنیای ساخته شده توسط گازتلو-اوروتیا برای مخاطبان جذاب است و آن‌ها کنجکاو هستند تا بیشتر درباره آن بدانند.

موفقیت “پلتفرم 2” نشان می‌دهد که سلیقه‌ی مخاطبان همیشه با نظر منتقدان همسو نیست. گاهی اوقات، فیلم‌هایی که از نظر منتقدان ضعیف ارزیابی می‌شوند، می‌توانند نزد مخاطبان عمومی بسیار محبوب باشند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn