کد خبر : 110988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
5 بازدید

نتفلیکس به سراغ اقتباس جدیدی از رمان کلاسیک “غرور و تعصب” می‌رود

نتفلیکس به سراغ اقتباس جدیدی از رمان کلاسیک “غرور و تعصب” می‌رود

به گزارش بازیگر 360 ، این خبر پس از اعلام ساخت یک اسپین‌آف از این رمان توسط بی‌بی‌سی، هیجان طرفداران را دوچندان کرده است. داستانی آشنا با روایتی تازه سریال جدید نتفلیکس، داستان عاشقانه الیزابت بنت و آقای دارسی را با نگاهی نو روایت خواهد کرد. الیزابت، زنی جوان، باهوش و سرسخت، در برخورد اولیه

به گزارش بازیگر 360 ، این خبر پس از اعلام ساخت یک اسپین‌آف از این رمان توسط بی‌بی‌سی، هیجان طرفداران را دوچندان کرده است.

داستانی آشنا با روایتی تازه

سریال جدید نتفلیکس، داستان عاشقانه الیزابت بنت و آقای دارسی را با نگاهی نو روایت خواهد کرد. الیزابت، زنی جوان، باهوش و سرسخت، در برخورد اولیه با آقای دارسی از او خوشش نمی‌آید اما در طول داستان، رابطه آن‌ها پیچیده‌تر شده و به عشقی عمیق تبدیل می‌شود.

دالی آلدرتون، نویسنده فیلمنامه

دالی آلدرتون، نویسنده موفق و شناخته شده، مسئولیت نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد. آلدرتون پیش از این نیز با آثار موفق خود در زمینه ادبیات و فیلم‌نامه‌نویسی، توانایی خود را به اثبات رسانده است.

نتفلیکس و اقتباس از آثار کلاسیک

این اولین بار نیست که نتفلیکس به سراغ اقتباس از آثار کلاسیک می‌رود. پیش از این، این پلتفرم اقتباسی سینمایی از رمان “اقناع” اثر جین آستین را با بازی داکوتا جانسون تولید کرده بود که با استقبال خوبی روبرو شد.

مقایسه با اقتباس‌های قبلی

اگرچه اقتباس‌های متعددی از رمان “غرور و تعصب” ساخته شده است، اما محبوب‌ترین آن‌ها فیلم سال ۲۰۰۵ با بازی کیرا نایتلی و مت مک‌فادین بوده است. نایتلی برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد.

آینده سریال

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این پروژه منتشر نشده است و هنوز هیچ بازیگری برای ایفای نقش‌های اصلی انتخاب نشده است. اما با توجه به سابقه موفق نتفلیکس در تولید سریال‌های باکیفیت و محبوبیت رمان “غرور و تعصب”، می‌توان انتظار داشت که این سریال نیز با استقبال گسترده‌ای روبرو شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn