کد خبر : 111848
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
2 بازدید

کاهش وزن با مصرف این میوه خوشمزه زمستانی

کاهش وزن با مصرف این میوه خوشمزه زمستانی

صد آنلاین: انار علاوه بر اینکه دارای ویتامین‌های فراوانی بوده و برای سلامتی مفید است، در کاهش وزن نیز نقش اساسی دارد. انار خاصیتی آنتی اکسیدان دارد که تقریبا ۳ برابر چای سبز است. همچنین آب انار از تجمع پلاکت‌ها در عروق خونی جلوگیری می‌کند. انار ترش طبعی سرد و خشک دارد اما انار شیرین

صد آنلاین: انار علاوه بر اینکه دارای ویتامین‌های فراوانی بوده و برای سلامتی مفید است، در کاهش وزن نیز نقش اساسی دارد.

کاهش وزن با مصرف این میوه خوشمزه زمستانی

انار خاصیتی آنتی اکسیدان دارد که تقریبا ۳ برابر چای سبز است. همچنین آب انار از تجمع پلاکت‌ها در عروق خونی جلوگیری می‌کند. انار ترش طبعی سرد و خشک دارد اما انار شیرین سرد و معتدل است.

 

انار حاوی ویتامین‌هایی مانند A، E، C و اسید فولیک است که سبب تصفیه خون و دفع سموم بدن و کاهش وزن می‌شود. همچنین این میوه با از بین بردن اسیدهای چرب نقش موثری در کاهش چربی‌های اطراف شکم دارد.

 

 

آب انار حاوی ترکیباتی مانند کلاژن و الاستین است بنابراین مصرف آن نقش چشمگیری در از بین بردن ترک‌های پوستی دارد و سبب حفظ جوانی و شادابی پوست می‌شود.

 

مصرف این میوه برای افرادی که دچار خارش بدن هستند و طبع گرمی دارند توصیه می‌شود، همچنین رب انار خاصیت چاق کنندگی دارد بنابراین مصرف آن برای افراد لاغر مفید است. مصرف انار در دوران بارداری موجب زیبایی چهره نوزاد می‌شود و مصرف رب انار نیز از ویار حاملگی جلوگیری می‌کند. استفاده از آب انار در زمان بارداری مانع از آسیب رسیدن به مغز جنین می‌شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn