کد خبر : 112168
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۱۲
1 بازدید

قتل فجیع مادر و دختر؛ شوهر بی‌رحم همسر و دخترش را کشت و گریخت

قتل فجیع مادر و دختر؛ شوهر بی‌رحم همسر و دخترش را کشت و گریخت

بازدید:۱۲۷۲ صد آنلاین | مردی ۴۱ ساله پس از قتل همسر ۳۶ ساله و دختر ۹ ساله‌اش با اسلحه گرم در شیراز، متواری شد، اما پس از چند روز در مخفیگاه خود توسط پلیس دستگیر و به جنایت هولناکش اقرار کرد. به گزارش صد آنلاین،در روزی آرام شیراز شاهد یک حادثه تلخ و تکان‌دهنده بود. یک

قتل فجیع مادر و دختر؛ شوهر بی‌رحم همسر و دخترش را کشت و گریخت

بازدید:۱۲۷۲

صد آنلاین | مردی ۴۱ ساله پس از قتل همسر ۳۶ ساله و دختر ۹ ساله‌اش با اسلحه گرم در شیراز، متواری شد، اما پس از چند روز در مخفیگاه خود توسط پلیس دستگیر و به جنایت هولناکش اقرار کرد.

به گزارش صد آنلاین،در روزی آرام شیراز شاهد یک حادثه تلخ و تکان‌دهنده بود. یک مرد ۴۱ ساله که از مشکلات خانوادگی و اختلافات رنج می‌برد، تصمیم گرفت تا به شیوه‌ای وحشیانه زندگی همسر ۳۶ ساله و دختر خردسالش را به پایان برساند. او با استفاده از اسلحه گرم دست به قتل زد و پس از ارتکاب جنایت، از صحنه متواری شد.

 

این حادثه هولناک با گزارش یکی از همسایگان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد. در پی اعلام این خبر، پلیس به سرعت وارد عمل شد و مأموران پلیس آگاهی شهر شیراز، پرونده را در اولویت قرار دادند.

 

تحقیقات اولیه و شناسایی قاتل

بر اساس بررسی‌های اولیه و جمع‌آوری شواهد موجود در محل حادثه، مشخص شد که مرد ۴۱ ساله، با قصد و نیت قبلی وارد منزل خود شده و پس از مشاجره و درگیری با همسرش، به طرز فجیعی او و دختر ۹ ساله‌شان را به قتل رسانده است. اسلحه‌ای که این مرد برای ارتکاب قتل استفاده کرده بود، یکی از شواهد اصلی پرونده به شمار می‌رفت.

 

پس از وقوع این جنایت، قاتل بلافاصله از محل حادثه فرار کرده و به یکی از شهرستان‌های استان فارس پناه برد. پلیس، با استفاده از تحقیقات گسترده و اطلاعات به‌دست‌آمده، موفق شد مخفیگاه او را شناسایی کند.

 

عملیات غافلگیرانه پلیس برای دستگیری قاتل فراری

در نهایت، مأموران پلیس در یک عملیات غافلگیرانه توانستند این مرد ۴۱ ساله را در مخفیگاهش دستگیر کنند. این عملیات بدون درگیری خاصی انجام شد و قاتل که از ابتدا تلاش داشت تا ردی از خود به جای نگذارد، بالاخره تسلیم شد. پس از دستگیری، او به کلانتری منتقل شد تا تحقیقات تکمیلی صورت بگیرد.

 

در جریان بازجویی‌ها و تحقیقات بیشتر، این مرد به قتل همسر و دختر خردسالش اعتراف کرد و اعلام کرد که علت این جنایت هولناک، اختلافات خانوادگی و مشکلات طولانی‌مدت با همسرش بوده است. او با بیان اینکه در لحظه ارتکاب جرم از کنترل خود خارج شده، تلاش کرد تا برای جنایتش دلیلی منطقی ارائه دهد، اما هیچ توجیهی نمی‌تواند خشونت و بی‌رحمی او را پنهان کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn