کد خبر : 114033
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
7 بازدید

قتل مرد جوان در یک پارتی ممنوعه

قتل مرد جوان در یک پارتی ممنوعه

قتل می‌تواند انگیزه‌های مختلفی داشته باشد. پشت هر انگیزه ای هم یک ماجرا قرار دارد. ماجرایی که زندگی افرادی را می‌گیرد و دیگران را نابود می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ یکی از این ماجراها، قتل یک پسر جوان در مشروب‌پارتی بود که با همدستی نامزدش و دوستش به وقوع پیوست. این داستان تلخ، نمونه‌ای از

قتل می‌تواند انگیزه‌های مختلفی داشته باشد. پشت هر انگیزه ای هم یک ماجرا قرار دارد. ماجرایی که زندگی افرادی را می‌گیرد و دیگران را نابود می‌کند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ یکی از این ماجراها، قتل یک پسر جوان در مشروب‌پارتی بود که با همدستی نامزدش و دوستش به وقوع پیوست. این داستان تلخ، نمونه‌ای از آسیب‌هایی است که می‌تواند بر اثر تصمیم‌های لحظه‌ای و غفلت از عواقب آن‌ها به وجود آید.

داستان جنایت در مشروب‌پارتی

 یک دختر جوان با تماس به اورژانس از کشف جسد یک مرد جوان در خیابانی در شهریار خبر داد. جسد به‌خاطر شدت خونریزی و ضربه‌های متعدد به سر، به سرعت به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه تحقیقات، مشخص شد که دختر جوانی به نام مریم، مقتول را می‌شناخته است.

درگیری مرگبار

مریم در بازجویی‌های اولیه گفت که در شب حادثه به خانه نامزدش رفته و مقتول نیز آنجا بوده است. در میانه شب، بر اثر درگیری میان نامزدش و سعید، او با چاقو به مقتول حمله کرد و در نتیجه این درگیری، سعید جان خود را از دست داد.

پس از این حادثه، مریم تصمیم به تماس با اورژانس گرفت اما از ترس این که خود را در ماجرا دخالت ندهد، نام مقتول را فاش نکرد. با این حال، تحقیقات پلیس به‌سرعت به نامزد او رسید و او را نیز دستگیر کرد.

اعترافات متهمان

شهرام، نامزد مریم، در دادگاه اظهار داشت که در حال نوشیدن مشروبات الکلی بودند که ناگهان سعید به مریم ابراز علاقه کرد و این باعث عصبانیت او شد. در نتیجه درگیری‌ای میان آن‌ها درگرفت و او با شیشه نوشابه به سر سعید حمله کرد. حمید، دوست مشترکشان، نیز در این درگیری به سعید ضربه زد و در نهایت سعید بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

حمید که به عنوان معاون در قتل متهم شده بود، این اتهام را رد کرد و گفت که هیچ دخالتی در مرگ سعید نداشته است. او تاکید کرد که تنها درگیری بین شهرام و سعید بود و او هیچ نقشی در این حادثه نداشته است.

بررسی پزشکی قانونی

گزارش پزشکی قانونی به‌طور واضح نشان می‌دهد که علت مرگ سعید به خاطر ضربه‌ای سخت به سرش بوده و در واقع ضربه‌های چاقو، منجر به مرگ او نشده است. این نکته برای قضات دادگاه در تعیین کیفر متهمان بسیار حائز اهمیت است.

این داستان تلخ، یادآور آن است که چه تصمیم‌های لحظه‌ای می‌تواند به عواقب جبران‌ناپذیری منجر شود. عشق و حسادت در این مورد به یک جنایت هولناک منتهی شد و زندگی چند جوان را به خطر انداخت. در نهایت، اولیای دم مقتول درخواست قصاص کردند و قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn