کد خبر : 114169
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
0 بازدید

آبی‌پوشان به دنبال سومین پیروزی/ تقابل استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر

آبی‌پوشان به دنبال سومین پیروزی/ تقابل استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،این مسابقه در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. برخلاف سه نماینده آسیایی دیگر کشورمان، شامل پرسپولیس، تراکتور و سپاهان، استقلالی‌ها خواستار عدم تعویق بازی خود در لیگ برتر شده‌اند تا با آمادگی کامل به مصاف النصر بروند. آبی‌پوشان پایتخت تحت هدایت سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،این مسابقه در ادامه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. برخلاف سه نماینده آسیایی دیگر کشورمان، شامل پرسپولیس، تراکتور و سپاهان، استقلالی‌ها خواستار عدم تعویق بازی خود در لیگ برتر شده‌اند تا با آمادگی کامل به مصاف النصر بروند.

آبی‌پوشان پایتخت تحت هدایت سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت خود، موفق شدند پیش از فیفا دی تیم هوادار را شکست دهند و اکنون با ۸ امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارند. آن‌ها امیدوارند با حمایت هواداران پرشور خود، ۳ امتیاز بازی خانگی را کسب کنند تا جایگاهشان را در جدول ارتقا دهند و با روحیه‌ای بالا به مصاف حریف آسیایی خود در قطر بروند.

سهراب بختیاری‌زاده در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در استقلال، موفق به کسب نخستین پیروزی برابر تیم هوادار شده و اکنون امیدوار است با پیروزی مقابل ذوب آهن، دومین برد خود را نیز به ثبت برساند.

در این بین، مدیران باشگاه استقلال همچنان به دنبال جذب سرمربی خارجی هستند و هنوز به توافق نهایی با گزینه مدنظر خود نرسیده‌اند.

سید حسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال، به دلیل مصاحبه‌اش پس از بازی با هوادار، به دستور احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه، از حضور در تمرینات منع شده و منتظر تصمیم کمیته انضباطی است. به همین دلیل، به نظر می‌رسد محمد رضا خالدآبادی در این بازی به جای حسینی در دروازه استقلال قرار گیرد.

علاوه بر این، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی و ایمان سلیمی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم در بازی امشب نیستند.

تیم ذوب آهن نیز پس از دو باخت متوالی به فولاد و آلومینیوم اراک، با ۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد و به شدت نیازمند پیروزی در این بازی خارج از خانه است تا بتواند نوار شکست‌های خود را قطع کند و وضعیتش را در جدول بهبود بخشد.

آمار بازی‌های دو تیم نشان می‌دهد که استقلالی‌ها در این رقابت‌ها برتری دارند. ذوبی‌ها در ۱۴ بازی اخیر مقابل استقلال تنها یک بار پیروز شده‌اند که این پیروزی به ۳ سال پیش برمی‌گردد. همچنین در تاریخ رقابت‌های این دو تیم، استقلال با ۱۹ پیروزی و ذوب آهن با ۱۲ پیروزی به مصاف هم رفته‌اند و ۱۷ بازی نیز به تساوی انجامیده است.

برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال:
–  یکشنبه ۲۹ مهر: آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه یادگار امام اراک.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn