کد خبر : 114806
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
0 بازدید

حادثه تلخ برای پالایشگاه شوشتر

حادثه تلخ برای پالایشگاه شوشتر

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به نقل از دانشجو: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از درگذشت دو کارگر مصدوم حادثه انفجار پالایشگاه پارس پتروی شوشتر خبر داد.  علیرضا نجفی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اعلام کرد که سه مصدوم حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه پارس پتروی شوشتر که دچار

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا به نقل از دانشجو: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از درگذشت دو کارگر مصدوم حادثه انفجار پالایشگاه پارس پتروی شوشتر خبر داد.

 علیرضا نجفی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اعلام کرد که سه مصدوم حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه پارس پتروی شوشتر که دچار سوختگی شده بودند، به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شدند.

وی بیان کرد: دو نفر از مصدومان با سوختگی شدید (یکی حدود ۱۰۰ درصد و دیگری ۹۰ درصد) به بیمارستان انتقال یافتند. این دو مصدوم در وضعیت بسیار بد و ناپایدار قرار داشتند و متأسفانه امکان نجات آنها نزدیک به صفر بود. این دو کارگر که ۳۷ و ۳۹ سال سن داشتند، ظهر روز ۲۷ مهرماه در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وضعیت مصدوم سوم

نجفی همچنین افزود: مصدوم سوم که زیر ۴۰ سال سن داشت، با ۳۶ درصد سوختگی در وضعیت پایدار و هوشیار بود. وی پس از دریافت درمان اولیه و با رضایت شخصی برای ادامه درمان، از بیمارستان ترخیص شد.

جزئیات حادثه پالایشگاه پارس پتروی شوشتر

حادثه انفجار و آتش‌سوزی در پالایشگاه پارس پتروی شوشتر در شب سه‌شنبه، ۲۴ مهرماه رخ داد. این حادثه منجر به مصدومیت ۷ نفر از نیروهای پالایشگاه شد که دو نفر از آنها متأسفانه جان باختند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ابراز همدردی با خانواده‌های این دو کارگر، درگذشت آنها را به خانواده‌ها و همکارانشان تسلیت گفت.

این حادثه تلخ یادآور ضرورت توجه به ایمنی در صنایع و اهمیت تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه در آینده است.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn