کد خبر : 115260
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
3 بازدید

هنرنمایی لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن پس از 15 سال در فیلم بُت

هنرنمایی لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن پس از 15 سال در فیلم بُت

به گزارش بازیگر 360 ، فیلمبرداری جدیدترین ساخته‌ی حمید نعمت‌الله، کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران، با عنوان «رخ» آغاز شده است. این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را خود نعمت‌الله بر عهده دارد، با حضور ستارگانی چون لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، نوید پورفرج، بانیپال شومون، لیلی رشیدی و کاظم سیاحی، در حال فیلمبرداری است و برای حضور

به گزارش بازیگر 360 ، فیلمبرداری جدیدترین ساخته‌ی حمید نعمت‌الله، کارگردان صاحب‌نام سینمای ایران، با عنوان «رخ» آغاز شده است. این فیلم که تهیه‌کنندگی آن را خود نعمت‌الله بر عهده دارد، با حضور ستارگانی چون لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، نوید پورفرج، بانیپال شومون، لیلی رشیدی و کاظم سیاحی، در حال فیلمبرداری است و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

یکی از نکات قابل توجه در این فیلم، همکاری مجدد لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن پس از گذشت 15 سال است. این دو بازیگر پیش از این در فیلم «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان مقابل هم قرار گرفته بودند. حضور این دو بازیگر باسابقه و محبوب در کنار یکدیگر، نویدبخش یک اثر سینمایی جذاب و دیدنی است.

حمید نعمت‌الله که با فیلم‌هایی چون «بوتیک»، «رگ خواب» و «آرایش غلیظ» به عنوان یکی از کارگردانان مطرح سینمای ایران شناخته می‌شود، پس از ساخت فیلم جنجالی «قاتل و وحشی»، با «رخ» به دنیای سینما بازگشته است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn