کد خبر : 115277
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
20 بازدید

جنگ محبوبیت در استقلال به روایت تصویر!

جنگ محبوبیت در استقلال به روایت تصویر!

حضور سید حسین حسینی در میان هواداران استقلال و درست چند متر پایین‌تر از جایگاه ویژه و محل نشستن احمد شهریاری. به گزارش “ورزش سه”، کاپیتان استقلال بعد از اتفاق عجیبی که قبل از مصاف با ذوب‌آهن تجربه کرد و با دستور رئیس هیئت مدیره باشگاه از حضور در تمرین آبی‌ها منع شد در بازی






حضور سید حسین حسینی در میان هواداران استقلال و درست چند متر پایین‌تر از جایگاه ویژه و محل نشستن احمد شهریاری.





جنگ محبوبیت در استقلال به روایت تصویر!



به گزارش “ورزش سه”، کاپیتان استقلال بعد از اتفاق عجیبی که قبل از مصاف با ذوب‌آهن تجربه کرد و با دستور رئیس هیئت مدیره باشگاه از حضور در تمرین آبی‌ها منع شد در بازی عصر جمعه هم غایب بزرگ این تیم محسوب می‌شد، اما ترجیح داد در استادیوم شهر قدس حضور پیدا کند و از نزدیک شاهد بازی حساس استقلال باشد.

سید حسین که دقایقی بعد از شروع مسابقه به استادیوم شهر قدس رسیده بود ترجیح داد به جایگاه شیشه‌ای این ورزشگاه و محلی که احمد شهریاری و سایرمدیران باشگاه نشسته‌اند، نرود و با حضور در جمع هواداران تماشاگر دیدار تیم محبوبش مقابل ذوب آهن شود.

در تمام لحظاتی که استقلال نمایش نه چندان خوبی را مقابل ذوب آهن انجام داد، سید حسین روی سکوهای ورزشگاه شهر قدس به عنوان یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های استقلال مورد توجه هواداران قرار داشت و به درخواست آنها برای گرفتن عکس سلفی پاسخ مثبت نشان می‌داد.

حسینی درست در جایگاهی همراه با دختر کوچک خودش نشسته بود که چند متر بالاتر از آنها احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه به همراه سایر مدیران در جایگاه شیشه‌ای نشسته بودند و بابت نمایش ضعیف استقلال و شکست تیمشان حرص می‌خوردند.

درست در دقایقی که هواداران استقلال شعارهای پرشماری را علیه شهریاری و سایر مدیران باشگاه سر می‌دادند حسینی با درخواست هواداران حاضر در ورزشگاه برای گرفتن عکس مواجه بود و صحنه‌های جالبی در این خصوص رقم خورد.

عکس‌های ثبت شده از جایگاه‌های ورزشگاه شهرقدس به خوبی تقابل محبوبیت سیدحسین در قبال حسی که هواداران استقلال نسبت به احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه و سایر مدیران، را دارند به تصویر می‌کشد.

 


  • علی دایی به فوتبال باز میگردد

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn