کد خبر : 116000
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
0 بازدید

ایده های ساده برای چیدمان مدرن منزل / خونه شیک و لاکچری با چند تغییر کوچیک

ایده های ساده برای چیدمان مدرن منزل / خونه شیک و لاکچری با چند تغییر کوچیک

شایانیوز-در چند سال اخیر، چیدمان مدرن بیشتر از هر زمان دیگه ای مورد توجه قرار گرفته و خیلی ها علاقمندن تا فضای کار یا منزل خودشون رو به شیوه مدرن دیزاین و چیدمان کنن. دکوراسیون مدرن ویژگی هایی داره که با رعایت اون ها می تونید فضای شخصی خودتون رو به بهترین شکل طراحی و

شایانیوز-در چند سال اخیر، چیدمان مدرن بیشتر از هر زمان دیگه ای مورد توجه قرار گرفته و خیلی ها علاقمندن تا فضای کار یا منزل خودشون رو به شیوه مدرن دیزاین و چیدمان کنن. دکوراسیون مدرن ویژگی هایی داره که با رعایت اون ها می تونید فضای شخصی خودتون رو به بهترین شکل طراحی و دکور کنید و از زیبایی فضا لذت ببرید.

انتخاب و چیدمان مبلمان، استفاده از نور طبیعی و مصنوعی، گیاهان طبیعی، استفاده از رنگ ها و همه آیتم های کوچیک و بزرگ در چیدمان مدرن اهمیت دارن و باید بهشون توجه بشه. در این مطلب در مورد ایده های ساده و کاربردی که کمک میکنه تا یک چیدمان مدرن رو در فضای منزل تون داشته باشید، صحبت می کنیم. تا پایان همراه ما باشید.

chideman-modern-2

اصول مهم چیدمان مدرن

پرهیز از شلوغ کردن فضا

شاید در مورد دکوراسیون مدرن بشه کتاب نوشت اما ما در اینجا خیلی مختصر به مهم ترین اصول چیدمان مدرن می پردازیم تا از اون ها ایده بگیرید و فضای منزل خودتون رو دیزاین کنید. یکی از مهم ترین اصول چیدمان مدرن، پرهیز از شلوغی و استفاده از وسایل زیاد و غیرضروریه. از این جهت میشه چیدمان مدرن و مینیمال رو شبیه به هم دونست.

در دکوراسیون مدرن خبری از جزئیات زیاد، وسایل اضافی و طرح های شلوغ و رنگی نیست و فضا تا جای ممکن خلوت و ساده ست.

chideman-modern-8

chideman-modern-7

توجه خاص به رنگ های تیره

در دکوراسیون مدرن توجه ویژه ای به رنگ های تیره میشه؛ مخصوصا اگر فضا بزرگ باشه میشه با شجاعت از رنگ های تیره ای مثل مشکی، نوک مدادی، سرمه ای و… استفاده کرد. البته رنگ های روشن هم در چیدمان مدرن جایگاه خاصی دارن و می تونن در کنار رنگ های تیره تعادل ایجاد کنن.

chideman-modern-10

chideman-modern-11

chideman-modern-9

استفاده هوشمندانه از رنگ های تند

همونطور که گفتیم رنگ های تیره و روشن در چیدمان مدرن در کنار هم در فضا هماهنگی ایجاد میکنن. رنگ های خنثی که میشه با استفاده هوشمندانه از رنگ های خاصی مثل قرمز، سرخابی و یا نارنجی به صورت محدود، به اون ها جلوه زیبایی بخشید. مثلا استفاده از یک مبل تک نفره قرمز، یا گلدون شیشه ای سرخابی در کنار رنگ هایی مثل مشکی و سفید که بیشتر فضا رو به خودشون اختصاص دادن، میتونه خیلی جذاب و خلاقانه باشه.

chideman-modern-14

chideman-modern-12

بهره گیری حداکثری از نور طبیعی

دکوراسیون مدرن بیشترین بهره رو از نور طبیعی میبره و به این منظور خیلی وقت ها پرده ها و دیوارهای اضافه رو حذف میکنه! نور طبیعی در کنار رنگ های خنثی، میتونه فضایی آروم و زیبا رو به وجود بیاره که بسیار آرامش بخشه.

گل ها و گیاهان طبیعی هم در چیدمان مدرن جایگاه خاصی دارن که نیاز اون ها به نور طبیعی هم باعث شده تا این موضوع در دکوراسیون مدرن مورد توجه قرار بگیره.

chideman-modern-13

chideman-modern-5

توجه به نورپردازی های خاص

موضوع مهم دیگه در طراحی داخلی به سبک مدرن، نورپردازی های خاصه که فضای منزل شما رو چشمگیر و متفاوت میکنه. این نورپردازی ها میتونه روی میز ناهارخوری، روی گل های طبیعی، روی تابلوها و روی کتابخونه با لوسترها و شاخه های نوری زیبا باشه و فضاهای مدرنی رو به وجود میاره که بسیار جذابن.

chideman-modern-1

chideman-modern-4

اگر به موضوع دکوراسیون علاقمند هستید، اینجا رو دنبال کنید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn