کد خبر : 116005
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
17 بازدید

پاگشای تازه عروس داماد سینما در اولین قسمت شام ایرانی

پاگشای تازه عروس داماد سینما در اولین قسمت شام ایرانی

به گزارش بازیگر 360 ، رئالیتی شو محبوب «شام ایرانی» با ترکیبی جدید از بازیگران و روایتی تازه از فیلیمو پخش می شود. شام ایرانی با زوج هنری مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی در این فصل از برنامه، که توسط سعید ابوطالب ساخته شده است، چهره‌های شناخته شده‌ای همچون پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی،

به گزارش بازیگر 360 ، رئالیتی شو محبوب «شام ایرانی» با ترکیبی جدید از بازیگران و روایتی تازه از فیلیمو پخش می شود.

شام ایرانی با زوج هنری مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی

در این فصل از برنامه، که توسط سعید ابوطالب ساخته شده است، چهره‌های شناخته شده‌ای همچون پژمان بازغی، امیرعلی نبویان، مجتبی شفیعی، سپند امیرسلیمانی، حسین رفیعی، امیر کربلایی زاده، عبدالله روا، الیکا عبد الرزاقی، مونا کرمی و حدیث میرامینی حضور دارند.

یکی از نکات جالب توجه این فصل، حضور مونا کرمی بازیگر جوان و محبوب سریال «از سرنوشت» است. مونا کرمی که همسر سپند امیرسلیمانی نیز می‌باشد، در این برنامه میزبان سایر مهمانان خواهد بود.

مونا کرمی کیست؟

مونا کرمی، متولد 18 آذر 1369 در گلستان، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی منابع طبیعی است. او از کودکی به هنر و بازیگری علاقه‌مند بوده و فعالیت هنری خود را با تئاتر عروسکی آغاز کرده است. با حضور در سریال‌هایی همچون «بیمار استاندارد» و «از سرنوشت» به شهرت رسید.

شام ایرانی؛ ترکیبی از بازیگری و آشپزی

در برنامه شام ایرانی، هنرمندان در خانه یکدیگر جمع می‌شوند و با پخت غذا و اجرای نمایش‌های کوتاه، لحظات شاد و مفرحی را برای بینندگان رقم می‌زنند. این برنامه علاوه بر نمایش مهارت‌های آشپزی هنرمندان، فرصتی برای شناخت بهتر شخصیت آن‌ها و ایجاد ارتباط با مخاطبان فراهم می‌کند.

انتظارات از فصل جدید شام ایرانی

با توجه به ترکیب جذاب بازیگران و سابقه موفق فصل‌های گذشته، انتظار می‌رود فصل جدید شام ایرانی نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود. حضور مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی به عنوان زوج هنری، یکی از جذابیت‌های این فصل خواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn