کد خبر : 116011
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
4 بازدید

پاشنه آشیل استقلال همان جایی که رونالدو تبحر دارد!

پاشنه آشیل استقلال همان جایی که رونالدو تبحر دارد!

بازدید:۳ صد آنلاین | تیم استقلال در حالی خود را آماده دیدار مقابل النصر عربستان می‌کند که در بازی‌های اخیر به وضوح از عمق خط دفاعی‌اش گل‌های زیادی را دریافت کرده است. به گزارش صد آنلاین، استقلالی‌ها که تا اینجای فصل با دریافت ۱۱ گل بدترین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند در

پاشنه آشیل استقلال همان جایی که رونالدو تبحر دارد!

بازدید:۳

صد آنلاین | تیم استقلال در حالی خود را آماده دیدار مقابل النصر عربستان می‌کند که در بازی‌های اخیر به وضوح از عمق خط دفاعی‌اش گل‌های زیادی را دریافت کرده است.

به گزارش صد آنلاین، استقلالی‌ها که تا اینجای فصل با دریافت ۱۱ گل بدترین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند در همین دیدار آخر سه بار و از عمق خط دفاعی‌شان دروازه خود را باز شده دیدند.


مروری بر هر سه گل تیم ذوب آهن در مصاف با استقلال مشخص می‌کند این تیم چه وضعیت بحرانی و بغرنجی را در بحث عدم هماهنگی مدافعان میانی و یا تک مدافع آخر تیمش پشت سر می‌گذارد.

گل اول ذوب آهن: (دقیقه ۵۶: مجید علیاری) روی اشتباه عجیب و مبتدیانه سامان فلاح و رافائل سیلوا، توپ در مقابل مجید علیاری قرار گرفت و او با فراری تند و تیز از عمق خط دفاعی استقلال، در مصاف تک به تک با خالدآبادی، با شوتی محکم به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

گل دوم ذوب آهن: (دقیقه ۷۰: امید لطیفی): محسن آذرپاد یک پاس در عمق را ارسال کرد و سامان فلاح که روی گل نخست مرتکب اشتباه بزرگی شده بود، این بار با پر کردن آفساید، فرصت خوبی را در عمق خط دفاعی تیمش در اختیار لطیفی قرار داد و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد.

گل سوم ذوب آهن: (دقیقه ۸۷: مجید علیاری): روی یک پاس بی نقص در عمق خط دفاعی استقلال توسط رامتین سلیمان زاده، توپ به مجید علیاری رسید و او با یک ضربه چیپ دیدنی، دروازه خالدآبادی را برای بار سوم باز کرد…

…و حالا استقلال باید با همین شرایط مقابل تیمی بایستد که کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجمی که گاهی در پست هافبک تهاجمی این تیم بازی و دائماً در محوطه جریمه حریف جایش را تغییر می دهد. بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان با چنینی وضعیتی در عمق خط دفاعی استقلال تا چه اندازه برای گلزنی فرصت بدست می آورد!

تیم استقلال که ۳ فصل پیش لیگ برتر را با کمترین گل خورده و بدون باخت پشت سر گذاشت و فصل گذشته با جواد نکونام لیگ برتر را با تنها یک شکست و باز هم با کمترین گل خورده به پایان رساند حالا در وضعیت بحرانی بدی در بحث نداشتن قوای کافی برای مقابله با مهاجمان و هافبک‌های تیم‌های مقابل روبروست.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های استقلال و النصر عربستان به میزبانی شهر دبی روز سه‌شنبه اول آبان و ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn