کد خبر : 116497
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۰۷
1 بازدید

دیدار السد- پرسپولیس؛ تمامی افراد را کنجکاو خود کرده است

دیدار السد- پرسپولیس؛ تمامی افراد را کنجکاو خود کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس، رقابتهای لیگ نخبگان قهرمانان آسیا به هفته سوم خود رسیده است. پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات در این هفته در قطر میهمان حریف صاحب نام خود السد است. این مسابقه روز دوشنبه ۳۰ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس، رقابتهای لیگ نخبگان قهرمانان آسیا به هفته سوم خود رسیده است. پرسپولیس یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات در این هفته در قطر میهمان حریف صاحب نام خود السد است. این مسابقه روز دوشنبه ۳۰ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌شود. برای با خبر شدن از جزئیات پرسپولیس ساناپرس را دنبال کنید.

طلسم عجیب پرسپولیس و گاریدو

پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر در فرم خوبی به‌سر می‌برد و به ۴ برد پیاپی با کلین‌شیت دست یافته است و باز هم در سودای تکرار قهرمانی‌های مکرر خود است. در لیگ نخبگان آسیا اما پرسپولیس هنوز به پیروزی نرسیده است. این تیم در دور برگشت فصل گذشته هم بردی نداشت تا در مجموع بدترین آمار پرسپولیس از نظر تعداد بازی متوالی بدون پیروزی در آسیا ثبت شود. سرخپوشان در این مسابقه به دنبال آن هستند که نگذارند تعداد دیدارهای بدون برد در آسیا به ۶ برسد.

پرسپولیس پرسپولیس

پرسپولیس

خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در آسیا آمار خوبی از خود به‌جای نگذاشته است. این مربی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ سرمربی العین امارات بود و در ۶ بازی مرحله گروهی بردی نداشت. گاریدو در ۲ بازی با پرسپولیس هم به پیروزی نرسیده تا آمار ۸ بازی بدون برد برای این مربی به‌ثبت برسد.

خاطرات خوش پرسپولیس از السد

پرسپولیس با ۴ بار پیروزی برابر السد هیچ تیمی را در لیگ قهرمانان/ نخبگان آسیا بیشتر از این شکست نداده است. بردهای پرسپولیس مقابل السد پیروزی‌های نفس‌گیر و خاطره‌ساز بوده است. پرسپولیس در مسیر هر ۲ حضور خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا بر السد قطر پیروز شد. پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ در روزی که به زحمت ۱۱ بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی داشت، السد را در خانه‌اش مغلوب کرد و با تساوی در بازی برگشت فینالیست شد. سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پس از مقاومت جانانه برابر السد در دقایق پایانی با ضربه عیسی آل‌کثیر حریف را تسلیم کرد. آخرین بازی دوران بازیگری ژاوی هرناندز مشهورترین چهره تاریخ باشگاه السد هم مقابل پرسپولیس بود که سرخپوشان در این بازی هم برنده از زمین خارج شدند. پرسپولیس با ۱۲ پیروزی برابر تیمهای قطری نمایندگان هیچ کشوری را بیشتر از این شکست نداده‌اند و قطری‌ها هم مقابل هیچ تیم ایرانی بیشتر از پرسپولیس نباخته‌اند.

سرخپوشان به دنبال بهبود وضعیت در جدول

در فرمت جدید مسابقات باشگاهی آسیا از ۱۲ تیم حاضر در منطقه غرب ۸ تیم به دور بعدی راه خواهند یافت. پرسپولیس از ۲ بازی تنها یک امتیاز گرفته و در منطقه مرزی جدول جای دارد و در شرایطی که امتیاز، تفاضل گل و گل زده این تیم با پاختاکور برابر است، در رده هشتم قرار گرفته است. السد هم با ۴ امتیاز در رده چهارم جدول است. پرسپولیس و السد هر دو به عنوان قهرمان لیگ داخلی مجوز حضور در این دوره را کسب کردند. پرسپولیس در لیگ برتر ایران با یک بازی کمتر نسبت به صدرنشین، در رده دوم جدول است. السد در رده سوم لیگ قطر قرار دارد. السد بهترین خط حمله و سومین خط دفاع ضعیف لیگ قطر است.

پرسپولیس در این مسابقه ۲ بازیکن کلیدی خود یعنی اوستون اورونوف و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و سعید صادقی هم به دلیل مسایل انضباطی توسط کادر فنی از تیم کنار گذاشته شده است. در غیاب کنعانی‌زادگان، احتمالاً مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن سابق السد در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می‌گیرد. السد هم در این مسابقه ۲ بازیکن خود را همراه ندارد. پدرو میگل و یوسف عطال غایبان السد در این مسابقه خواهند بود.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn