کد خبر : 116689
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
0 بازدید

برقراری روزانه یک پرواز ایران ایر به مقصد استانبول | توضیحات هواپیمایی ایران ایر

برقراری روزانه یک پرواز ایران ایر به مقصد استانبول | توضیحات هواپیمایی ایران ایر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسام قربانعلیا بیان اینکه در راستای ممنوعیت پروازهای اروپایی ایران ایر به دلیل شرایط تحریمی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اقدام به برقراری روزانه پروازهای ترکیه کرده است، گفت: در راستای رفع نگرانی مسافران اروپایی و در جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران این

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسام قربانعلیا بیان اینکه در راستای ممنوعیت پروازهای اروپایی ایران ایر به دلیل شرایط تحریمی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اقدام به برقراری روزانه پروازهای ترکیه کرده است، گفت: در راستای رفع نگرانی مسافران اروپایی و در جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران این پروازها روزانه انجام می شود.

وی ادامه داد: این پروازها از ۲۴ مهر ماه آغاز شده و پروازها مستقیم از تهران به استانبول و بالعکس انجام می شود. البته پیش از این پروازهای استانبول در طول هفته انجام می شد اما با توجه به درخواست مسافران این پروازها تا اطلاع ثانوی به صورت روزانه انجام می شود.

قربانعلی همچنین در خصوص مبالغ بلیت‌های باطل شده در مسیرهای اروپایی گفت: با توجه به اینکه پرداخت مبالغ بلیت باید به حساب مسافران واریز شود یک گردش و بازه زمانی ۳ تا ۵ روزه نیاز دارد.

او در خصوص خرید بلیت پرواز استانبول هم گفت: مسافران می توانند از درگاه اینترنتی ایران ایر و یا دفاتر مسافرتی به خرید بلیت با پایین ترین نرخ اقدام کنند.

گفتنی است از هفته گذشته در جهت تشدید تحریم های ظالمانه صنعت هوایی تمامی پروازهای مسیر اروپایی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماهان و ساها باطل شد.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn