کد خبر : 116691
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
8 بازدید

بایدن ما را به ایرانی ها فروخت!

بایدن ما را به ایرانی ها فروخت!

مقامات آمریکایی از نگرانی خود درپی افشای اسناد اطلاعاتی آمریکا در مورد تدارک اسرائیل برای حمله به ایران خبر دادند. به گزارش تیتر کوتاه شبکه الجزیره مدعی شد :به گفته مقامات آمریکایی این درز اطلاعات در یک حساب تلگرام مرتبط با ایران رخ داده و فاش شدن این حادثه بسیار جدی است.در همین راستا یک

مقامات آمریکایی از نگرانی خود درپی افشای اسناد اطلاعاتی آمریکا در مورد تدارک اسرائیل برای حمله به ایران خبر دادند.

اسرائیل: بایدن ما را به ایرانی ها فروخت!


به گزارش تیتر کوتاه شبکه الجزیره مدعی شد :به گفته مقامات آمریکایی این درز اطلاعات در یک حساب تلگرام مرتبط با ایران رخ داده و فاش شدن این حادثه بسیار جدی است.در همین راستا یک مقام ارشد اسرائیلی گفت: نهاد امنیتی اسرائیل از نشت اطلاعات مطلع است و آن را جدی می گیرد.در این سند آمده است که اسرائیل از ۸ اکتبر حداقل ۱۶ تیر موشک بالستیک هواپرتاب Golden Horizon و ۴۰ تیر موشک هواپرتاب ROCKS را جهت استفاده در عملیات احتمالی علیه ایران در پایگاه‌ هوایی حتسریم آماده کرده است.

ارتش اسرائیل در ۱۵ و ۱۶ اکتبر تمرین‌های سوخت‌رسانی هوایی را با استفاده از حداقل سه فروند هواپیمای KC-707 و بیش از ۱۵ فروند جنگنده F-15 انجام داده است.اسرائیل همچنین در ۱۳ و ۱۶ اکتبر عملیات‌های تجسس مخفیانه با استفاده از پهپاد و جمع‌آوری اطلاعات (SIGINT) با استفاده از هواپیمای G-550 را در پایگاه‌های‌ رمات دیوید و رامون تمرین کرده است.

در همین حال رایان کراکر، سفیر کهنه کار آمریکا در خاورمیانه، مشهور به «لارنس عربستان آمریکایی‌ها می گوید: اسرائیل هر جا را که در ایران هدف قرار دهد، معادله قدرت را به صورت معناداری تغییر نخواهد داد . اسرائیل تاریخ خود را فراموش کرده؛ این فکر که حمله و اشغال لبنان، شمال را امن می‌کند، توهمی بیش نیست شکست زمانی برای طرف مقابل معنا دارد که خود بپذیرد شکست خورده؛ بنابراین با قطع سر حزب الله و حماس، شکست رخ نخواهد داد اگر اسرائیل و آمریکا باورشان شود که دستاورد‌های اخیر، عامل پیروزی است، خیلی خطرناک است.

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn