کد خبر : 116771
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
3 بازدید

روایت تلخ و تکان دهنده “پریوش نظریه” در غسالخانه‌ها + ویدیو جالب و دیدنی

روایت تلخ و تکان دهنده “پریوش نظریه” در غسالخانه‌ها + ویدیو جالب و دیدنی

پریوش نظریه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه با ضیا با مجری گری علی ضیا گفت یک روز 12 تا مرده در غسالخانه تهران شسته است. پریوش نظریه زاده 3 بهمن 1348 بازیگر، مستندساز و عکاس کشورمان است. او برای ایفای نقش در دومین فیلم خود پدر برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر

پریوش نظریه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه با ضیا با مجری گری علی ضیا گفت یک روز 12 تا مرده در غسالخانه تهران شسته است.

پریوش نظریه زاده 3 بهمن 1348 بازیگر، مستندساز و عکاس کشورمان است. او برای ایفای نقش در دومین فیلم خود پدر برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

پریوش نظریه در سومین روز بهمن ماه 1348 در شهر نفت خیز گچساران بدنیا آمد؛ با این اطلاعات میتوانید سن پریوش نظریه را حدس بزنید. خانم بازیگر چهار خواهر و یک برادر دارد ولی درمورد شغل پدر و مادرش یا زمینه فعالیت خواهر و برادرانش صحبتی نکرده است.

بازیگر زن سریال گلیدخت سالها پیش ازدواج کرد و 2 سال پس از تولد فرزندش از همسر سابق خود جدا شد و این یعنی زندگی سه نفره پریوش نظریه وهمسرش و فرزندش چندان طولانی نبود. تصویر تایید شده ای از همسر پریوش نظریه و پدر دخترش در دسترس نیست و برخی از تصاویر نسبت داده شده به ایشان شایعه ای بیش نیستند.

او در بسیاری از جشنواره‌های معتبر داخلی به عنوان داور حضور داشته‌است و عضو هیئت معرفی فیلم ایرانی به مراسم اسکار 2022 نیز بوده‌ است.

پریوش نظریه در سال 1369 وارد عرصه حرفه ای و جدی سینما شد اما نگاه سخت گیر او به مقوله هنر وسینما باعث شد برای بازی در فیلم بعدی اش پنج سال صبر کند. او در سال 1374 با فیلم پدر ساخته مجید مجیدی به عنوان یک چهره شاخص در بازیگری سینما خوش درخشید وی در انتخاب نقش ها و فیلم هایش همواره با حساسیت برخورد کرده، چنانکه این حساسیت او را به بازیگری شاخص تبدیل کرده است.

پریوش نظریه بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه با ضیا با مجری گری علی ضیا گفت یک روز 12 تا مرده در غسالخانه تهران شسته است؛ که می‌توانید در این مطلب ویدیوی مربوط به آن را مشاهده کنید.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn