کد خبر : 116834
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
2 بازدید

قتل وحشتناک در کنار ساختمان نیمه کاره

قتل وحشتناک در کنار ساختمان نیمه کاره

بازدید:۲۱۳ صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل با میلگرد در تهرانپارس، خبر داد.   به گزارش صد آنلاین،  سردار علی ولیپور گودرزی گفت: ظهر روز دوشنبه شانزدهم مهرماه، کارکنان انتظامات بیمارستان امام حسین(ع) از طریق تماس تلفنی، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش “ICU” به مرکز فوریت‌های پلیسی

قتل وحشتناک در کنار ساختمان نیمه کاره

بازدید:۲۱۳

صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل با میلگرد در تهرانپارس، خبر داد.

 

به گزارش صد آنلاین،  سردار علی ولیپور گودرزی گفت: ظهر روز دوشنبه شانزدهم مهرماه، کارکنان انتظامات بیمارستان امام حسین(ع) از طریق تماس تلفنی، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش “ICU” به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی بیمارستان شدند و جسد مرد جوان افغانستانی را مشاهده کردند که هدف ضربه میلگرد از ناحیه سر قرار گرفته و به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که این درگیری یک ماه قبل در تهرانپارس رخ داد و عامل جنایت به‌خاطر ضرب‌وجرح دستگیر شده است.

 

 

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه قاتل در همان تحقیقات اولیه به درگیری مرگبار اعتراف کرد، گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که یک ماه پیش، مرد جوانی به دلایل نامشخصی در نزدیکی یک ساختمان نیمه‌کاره در محله تهرانپارس درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربه میلگردی مورد حمله قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داده است.

وی افزود: پس از پایان بررسی‌های میدانی متهم برای  تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار بگیرد.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد./ سایت جنایی

لینک کپی شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn