کد خبر : 116844
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
1 بازدید

ماجرای ویزای شینگن خانوادگی با پول بیت‌المال در شورای شهر حاشیه‌ساز شد!

ماجرای ویزای شینگن خانوادگی با پول بیت‌المال در شورای شهر حاشیه‌ساز شد!

ماجرای حاشیه‌سازی برخی اعضا در شورای‌شهر تهران تمامی ندارد. حالا این بار بهانۀ تازه‌ای برای این حاشیه‌سازی‌ها ایجاد شده است. یکی از اعضای شورای‌شهر تهران که از طرفداران سابق شهردار تهران نیز به شمار می‌رود بعد از حاشیه‌‌سازی‌های مختلف برای شهرداری این‌بار خواستار  تحقیق و تفحص از سفرهای خارجی شهردار تهران شد و تلاش کرد






ماجرای حاشیه‌سازی برخی اعضا در شورای‌شهر تهران تمامی ندارد. حالا این بار بهانۀ تازه‌ای برای این حاشیه‌سازی‌ها ایجاد شده است.



ماجرای ویزای شینگن خانوادگی با پول بیت‌المال در شورای شهر حاشیه‌ساز شد!



یکی از اعضای شورای‌شهر تهران که از طرفداران سابق شهردار تهران نیز به شمار می‌رود بعد از حاشیه‌‌سازی‌های مختلف برای شهرداری این‌بار خواستار  تحقیق و تفحص از سفرهای خارجی شهردار تهران شد و تلاش کرد القاء کند که تعداد این سفرها زیاد بوده است.

بلافاصله رسانه‌های ضدانقلاب نظیر بی‌بی‌سی و اینترنشنال به پوشش گستردۀ این اظهارات پرداختند.

خبرنگار فارس برای پیگیری این موضوع از مسئولان شهرداری پیگیر میزان سفرهای شهرداری و مقایسه آن با ادوار مختلف شد که مشخص شد به استثنای زمان کرونا که بسیاری از سفرها امکان‌پذیر نبود، شهرداری تهران در این دوره کم‌ترین سفر را چه از میزان تعداد سفر و چه از میزان تعداد افراد نسبت به همه ادوار قبل داشته است. 

حالا برخی کاربران فضای مجازی به کنایه ماجرای ویزای شینگن با پول بیت‌المال را به این عضو شورای‌شهر یادآوری کردند. آن‌ها می‌گویند: این عضو شورا پیش از این به‌دلیل پرداخت هزینۀ ویزای شینگن خود و خانواده‌اش از یک ارگان دولتی، در این دوره رد صلاحیت شده بود که با پادرمیانی برخی اعضای شورای‌شهر نهایتا تایید صلاحیت شد و حالا عجیب است که ایرادات خود را به دیگران نسبت می‌دهد.

9a32b114-14cd-4d5b-96e4-d17a861bfba5

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn