کد خبر : 116853
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
0 بازدید

نادر سلیمانی با گریمی متفاوت در نقش میکائیل !+ عکس

نادر سلیمانی با گریمی متفاوت در نقش میکائیل !+ عکس

به گزارش بازیگر 360 ، بازیگر محبوب کشورمان، نادر سلیمانی، با ظاهری کاملا متفاوت در سریال تاریخی “رویای نیمه شب” به کارگردانی حسن آخوندپور ایفای نقش می‌کند. این سریال که مراحل پایانی فیلمبرداری خود را در شهرک سینمایی دفاع مقدس سپری می‌کند، با انتشار تصویری جدید از نادر سلیمانی در نقش میکائیل، مخاطبان را شگفت‌زده کرده

به گزارش بازیگر 360 ، بازیگر محبوب کشورمان، نادر سلیمانی، با ظاهری کاملا متفاوت در سریال تاریخی “رویای نیمه شب” به کارگردانی حسن آخوندپور ایفای نقش می‌کند. این سریال که مراحل پایانی فیلمبرداری خود را در شهرک سینمایی دفاع مقدس سپری می‌کند، با انتشار تصویری جدید از نادر سلیمانی در نقش میکائیل، مخاطبان را شگفت‌زده کرده است.

سلیمانی که پیش از این در آثار ماندگاری همچون “عشق کوفی”، “ستایش” و فیلم سینمایی “ضد” (که برای آن سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است) به ایفای نقش پرداخته، این بار با چهره‌ای متفاوت در مقابل دوربین رفته است.

نادر سلیمانی

“رویای نیمه شب” که اقتباسی آزاد از رمان پرفروش مظفر سالاری است، توسط سید حسین امیرجهانی نگاشته شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn