کد خبر : 116905
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
13 بازدید

توخل نیامده زیر تیغ انتقادات رفت

توخل نیامده زیر تیغ انتقادات رفت

به گزارش خبرگزاری برنا، بالاخره پس از ناکامی ها فراوان تیم ملی انگلیس در رقابت های بین المللی، در نهایت توماس توخل سرمربی سابق بایرن مونیخ و چلسی سکان هدایت سه شیرها را بر عهده گرفت.  توخل نخستین سرمربی غیر انگلیسی تاریخ فوتبال این کشور است و همین موضوع انتقاداتی را برای طرفداران انگلیس داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، بالاخره پس از ناکامی ها فراوان تیم ملی انگلیس در رقابت های بین المللی، در نهایت توماس توخل سرمربی سابق بایرن مونیخ و چلسی سکان هدایت سه شیرها را بر عهده گرفت. 
 
توخل نخستین سرمربی غیر انگلیسی تاریخ فوتبال این کشور است و همین موضوع انتقاداتی را برای طرفداران انگلیس داشته است. آن ها معتقدند به دلیل رقابت دیرینه فوتبالی که همیشه بین انگلیس و آلمان وجود داشته فدراسیون فوتبال انگلیس نباید او را انتخاب می کرد. 
 
یک کاربر در توییتر نوشت: به نظرم انتخاب توخل اشتباه بود. ما چرا باید از یک کشور دیگر مربی بیاوریم؟ این اصلا برای من قابل هضم نیست و نمی توانم آن را درک کنم. فدراسیون با این انتخاب به ما توهین کرد. او هر چقدر هم که جام برده به من ربطی ندارد، سرمربی ما باید انگلیسی می بود. 
 
قرارداد توخل با تیم ملی انگلیس تا پایان جام جهانی 2026 اعتبار دارد و او امیدوار  است بتواند با سه شیرها پس از دهه ها ناکامی قهرمان جهان شود.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn