کد خبر : 116931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
1 بازدید

بلندپروازی دوباره عربستان؛ زیدان جانشین مانچو می‌شود؟

بلندپروازی دوباره عربستان؛ زیدان جانشین مانچو می‌شود؟

به گزارش خبرورزشی، روبرتو مانچینی به زودی از هدایت تیم ملی عربستان کنار خواهد رفت چراکه تیم تحت هدایت او در بازی‌های اخیر فیفا دی نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند. آنها ابتدا با شکست ۲-۰ مقابل ژاپن مواجه شدند و سپس در دیداری برابر بحرین به تساوی بدون گل رسیدند. این نتایج در عربستان به

به گزارش خبرورزشی، روبرتو مانچینی به زودی از هدایت تیم ملی عربستان کنار خواهد رفت چراکه تیم تحت هدایت او در بازی‌های اخیر فیفا دی نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند. آنها ابتدا با شکست ۲-۰ مقابل ژاپن مواجه شدند و سپس در دیداری برابر بحرین به تساوی بدون گل رسیدند. این نتایج در عربستان به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و بسیاری عملکردهای تیم ملی این کشور را ناامیدکننده و حتی خجالت‌آور دانسته‌اند.

فدراسیون فوتبال عربستان، همسو با طرفداران، معتقد است که ادامه این شرایط در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی می‌تواند امیدهای صعودشان را از بین ببرد. بنابراین آنها تصمیم گرفته‌اند مانچینی را کنار بگذارند و به دنبال یک مربی مطرح و با تجربه برای هدایت تیم‌شان باشند.

طبق گزارشی از آرام‌سی اسپورت، مانچینی در حال گفت‌وگو با فدراسیون فوتبال عربستان برای تعیین شرایط جدایی است. اگرچه تا چند روز پیش احتمال بازگشت اروه رنار به تیم مطرح بود، اما رادیو مونت‌کارلو از گزینه‌ای غافلگیرکننده سخن گفته است: زین‌الدین زیدان.

زیدان که از زمان جدایی‌اش از رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ دور از دنیای مربیگری بوده، تاکنون پیشنهادات زیادی را رد کرده است. نام او در این مدت به عنوان گزینه هدایت تیم‌ ملی الجزایر و باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و حتی منچستریونایتد مطرح شده، اما این ستاره فرانسوی هیچ‌کدام از پیشنهادات را نپذیرفته است. در این میان، آنچه پیشنهاد عربستان را از سایر پیشنهادات متمایز می‌کند، پاداش مالی چشمگیر آن است. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا زیدان در برابر این پیشنهاد نجومی وسوسه می‌شود یا همچنان ترجیح می‌دهد منتظر پایان کار دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه بماند؟

بیشتر بخوانید: تصمیم عربستانی‌ها قطعی‌ست؛ مانچینی به‌زودی برکنار می‌شود!

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn