کد خبر : 116932
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
0 بازدید

رامین بزرگترین دلخوشی استقلالی‌ها مقابل النصر

رامین بزرگترین دلخوشی استقلالی‌ها مقابل النصر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلالی‌ها پس از نمایش ضعیف مقابل ذوب‌آهن و پیش از آن، السد حالا یک مسابقه سخت مقابل النصر برگزار خواهند کرد؛ دیداری که چشم‌ امید آن‌ها به درخشش ستارگان دیدار اول مقابل الغرافه است. در بازی مقابل السد هیچ بازیکنی از استقلال در حد خود بازی نکرد و به

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلالی‌ها پس از نمایش ضعیف مقابل ذوب‌آهن و پیش از آن، السد حالا یک مسابقه سخت مقابل النصر برگزار خواهند کرد؛ دیداری که چشم‌ امید آن‌ها به درخشش ستارگان دیدار اول مقابل الغرافه است.

در بازی مقابل السد هیچ بازیکنی از استقلال در حد خود بازی نکرد و به همین دلیل اصلا ستاره‌ای وجود نداشت اما در بازی اول در لیگ نخبگان رضاییان ستاره‌ آبی‌پوشان بود. او پاس منجر به گل اول را ارسال کرد و گل دوم را هم با یک فرار انفرادی به ثمر رساند. در نهایت هم جایزه برترین بازیکن زمین را دریافت کرد تا اولین نمایشش در یک بازی بین‌المللی برای استقلال نمایشی ایده‌آل باشد.

در آن بازی رضاوند گل سوم را زد که البته شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال دارد و به این ترتیب می‌توان گفت امید آبی‌ها برای درخشش و حتی گلزنی در بازی مقابل النصر را می‌توان رامین رضاییان دانست که در مجموع این دو بازی به نوعی بهترین بازیکن استقلال بوده است.

گفتنی است رضاییان در بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن نتوانست بدرخشد اما همچنان با ۳ گل زده بهترین گلزن استقلال در لیگ است و سابقه ارسال یک پاس گل را هم در کارنامه‌اش دارد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn