کد خبر : 117568
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۹:۵۸
0 بازدید

قالیباف زمان بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ را اعلام کرد

قالیباف زمان بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ را اعلام کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۴ توسط رئیس جمهور گفت: از رییس جمهور تشکر می کنم که لایحه بودجه ۱۴۰۴ را در موعد مقرر تقدیم مجلس کرد. این بودجه مقارن با سال دوم برنامه هفتم است که انشاالله بتوان

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۴ توسط رئیس جمهور گفت: از رییس جمهور تشکر می کنم که لایحه بودجه ۱۴۰۴ را در موعد مقرر تقدیم مجلس کرد. این بودجه مقارن با سال دوم برنامه هفتم است که انشاالله بتوان رویکردهای برنامه را در بودجه ۱۴۰۴ محقق و اجرایی کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: طبق آیین نامه ۵ روز کاری برای بررسی کلیات لایحه بودجه فرصت داریم لذا مجددا سه شنبه هفته آینده ۱۰ آبان خدمت رییس جمهور در مجلس هستیم تا کلیات لایحه بودجه در صحن مطرح شود.

وی بیان کرد: بر این اساس امروز بعد از پایان صحن، کمیسیون‌های تخصصی اعضای خود را برای کمیسیون تلفیق انتخاب کنند. ساعت ۴ بعدازظهر جلسه کمیسیون تلفیق برای تعیین اعضای هیات رییسه تلفیق با حضور آقای ‌حاجی بابایی نایب رییس برگزار می‌شود تا تلفیق کار خود را آغاز کرده و بتوان کلیات بودجه را سه شنبه هفته آینده در صحن بررسی کنیم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn