کد خبر : 117708
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
1 بازدید

خانه پرینتر ایران کجاست؟

خانه پرینتر ایران کجاست؟

خیابان ایرانشهر از مناطق پر رفت و آمد و سرسبز شهر تهران است که در منطقه 6 واقع شده است، این محله از جهات مختلف به خیابان ها و میدان های پررفت و آمد و مهم تهران دسترسی دارد، این محله دسترسی آسانی به مترو و سایر وسایل حمل و نقل عمومی دارد و می

خیابان ایرانشهر از مناطق پر رفت و آمد و سرسبز شهر تهران است که در منطقه 6 واقع شده است، این محله از جهات مختلف به خیابان ها و میدان های پررفت و آمد و مهم تهران دسترسی دارد، این محله دسترسی آسانی به مترو و سایر وسایل حمل و نقل عمومی دارد و می توانید خودتان را از مناطق مختلف تهران به راحتی به این خیابان برسانید.

خانه چاپگر ایران

خیابان ایرانشهر مرکز اصلی خرید و فروش ماشین های اداری از جمله پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر و کارتریج پرینتر و… معرفی می شود، فروشگاه های ماشین های اداری در سرتاسر خیابان ایرانشهر قرار دارند و از پل کریمخان تا میدان فردوسی واقع شده اند، تنوع فروشگاه های این محله باعث تبدیل شدن ایرانشهر به مرکز خرید پرینترهای نو و دست دوم و همینطور پرینترهای ارزان قیمت خانگی شده است.

محله ایرانشهر تهران

چرا ایرانشهر خانه پرینتر ایران است؟

همان طور که در بخش قبلی توضیح داده شد خیابان ایرانشهر تهران، مرکز خرید پرینتر و چاپگر است که می توانید خدمات و امکانات مورد نیازتان در زمینه خرید پرینتر و سایر ماشین های اداری را در این منطقه به بهترین شکل برطرف کنید، فروشگاه هایی که در خیابان ایرانشهر واقع شده اند انواع مختلفی از ماشین های اداری از جمله ویدئو پروژکتور، پرینتر، کپی، اسکنر، فکس، کارتریج، تونر، جوهر، کاغذ، رول و سایر لوازم جانبی و مصرفی را به مشتریان عرضه می کنند.

پرینتر خانگی

8 تا از بهترین فروشگاه های پرینتر در ایرانشهر

فروشگاه های ایرانشهر به ارائه انواع تجهیزات و خدمات متنوع می پردارند، در نتیجه نیازهای مشتریان در سریع ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

فروشگاه آوا فرهنگ آریا

فروشگاه آوا فرهنگ یکی از بهترین فروشگاه ها و مراکز اصلی خرید پرینتر مطرح می شود، آوا فرهنگ آریا یا پارس پرینت به عرضه و فروش انواع ماشین های اداری از جمله انواع پرینتر خانگی، اداری، فیش پرینتر، لیبل پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی، کارتریج، کاغذ و… می پردازد، کلیه محصولات موجود در این فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر هستند که می توانید آن ها را با خیالی آسوده تهیه و خریداری کنید.

فعالیت مدیران شرکت آوا فرهنگ از سال 1389 آغاز شده است و این شرکت را می توان از قوی ترین وارد کنندگان و فروشندگان انواع ماشین های اداری در خیابان ایرانشهر مطرح کرد، این فروشگاه در تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه شهید دهقانی نیا، پلاک 9 واحد 3 و 5 واقع شده است، همچنین این فروشگاه دارای فروشگاه اینترنتی است تا کاربران بتوانند کالای مورد نیازشان را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و بدون واسطه خریداری کنند.

فروشگاه پارسی پرینتر

پارسی پرینتر از دیگر فروشگاه های معتبر برای خرید پرینتر در تهران معرفی می شود، این فروشگاه در تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، پلاک ۲۲۶ واقع شده و دارای بیش از 10 سال سابقه در این حوزه می باشد، این فروشگاه به خرید و فروش انواع ماشین های اداری از جمله پرینتر خانگی، اداری، دستگاه کپی، فکس، اسکنر و… می پردازد، کلیه محصولات موجود در این فروشگاه قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای دارند و می توانید محصولات مورد نیازتان را با خیالی آسوده از این فروشگاه خریداری کنید.

فروشگاه تهران زوریش

فروشگاه تهران زوریش یکی از فروشگاه های پرینتر و ماشین های اداری است که در تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، روبروی خیابان جعفر شهری، پلاک 147 واقع شده است، این فروشگاه علاوه بر فروش انواع پرینترهای خانگی، اداری، تک کاره، چندکاره و سایر تجهیزات به ارائه خدمات تخصصی تعمیرات این محصولات نیز می پردازد.

کارشناسان مجرب و متخصص فعال در فروشگاه تهران زوریش به متقاضیان مشاوره تخصصی ارائه می دهند تا بتوانند انتخاب درستی داشته و بهترین خرید را داشته باشند، قیمت محصولات موجود در این فروشگاه کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

فروشگاه خانه پرینتر

خانه پرینتر از دیگر فروشگاه های معتبر برای خرید پرینتر مطرح می شود که انواع ماشین های اداری و پرینترها را از کشورهایی از جمله چین، هنگ کنگ، امارات و.. به صورت عمده و مستقیم وارد ایران می کند، این فروشگاه در تهران، خیابان کریمخان زند، ایرانشهر شمالی، کوچه دهقانی نیا، ساختمان آریا، واحد همکف واقع شده است.

امکان خرید ماشین های اداری از برندهای مطرح از جمله کنون، اپسون، اچ پی، توشیبا، سامسونگ، برادر، پاناسونیک، دل، شارپ و… از فروشگاه خانه پرینتر وجود دارد، اصالت کالا و قیمت های مناسب و مقرون به صرفه از مهم ترین ویژگی های این فروشگاه مطرح می شوند.

فروشگاه ایران چاپگر

فروشگاه ایران چاپگر از دیگر فروشگاه های معتبر برای خرید انواع پرینتر خانگی، اداری و سایر ماشین های اداری مطرح می شود، این فروشگاه دارای 10 سال سابقه بوده و در تهران، خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر شمالی کوچه برنا پلاک ۲۷ واحد ۶ واقع شده است، ارسال سریع، ضمانت قیمت، و ضمانت اصالت کالا از مهم ترین مزایای فروشگاه ایران چاپگر مطرح می شوند.

این فروشگاه به عرضه انواع ماشین آلات اداری از برترین برندهای سرشناس جهان از جمله اچ پی، کنون، اپسون و… می پردازند، شارژ کارتریج از دیگر خدمات فروشگاه ایران چاپگر می باشد.

فروشگاه اداریز کالا

اداریز کالا از دیگر مراکز معتبر برای خرید انواع پرینتر و ماشین آلات اداری مطرح می‌شود که علاوه بر فروش این محصولات به ارائه خدمات عمومی و تخصصی در زمینه تعمیرات پرینتر و سایر ماشین های اداری می پردازد، ضمن این که، خدمات این مجموعه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، به مشتریان ارائه می‌شود.

اداریز کالا در تهران، میدان هفتم تیر، پل کریمخان زند، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه باقری قصرالدشتی، پلاک 1، واحد 10 واقع شده و می‌توانید در صورت نیاز به پرینتر، هد پرینتر، کارتریج، اسکنر، فکس و… به این فروشگاه مراجعه کنید.

فروشگاه آوند پرینتر

آوند پرینتر از دیگر مراکز و مراجع تخصصی خرید انواع ماشین های اداری از جمله پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر، پول خورد کن، فیش پرینتر، لیبل پرینتر، بارکد خوان، مواد و قطعات مصرفی آن ها، تجهیزات فروشگاهی و بانکی اعم از و همچنین مواد مصرفی آن ها می‌باشد.

فروشگاه آوند پرینتر در تهران، خ ایرانشهر جنوبی، روبروی مسجد جلیلی، ساختمان ۴۷، طبقه دوم، واحد ۱۰ واقع شده و می‌توانید خرید محصولات مورد نیازتان در زمینه ماشین آلات اداری را از این فروشگاه انجام دهید.

فروشگاه الو کارتریج

فروشگاه الو کارتریج یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه خرید انواع کارتریج، انواع هد پرینتر، هد پلاتر می‌باشد، ضمن این که شارژ کارتریج از دیگر خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، مجموعه الو کارتریج در تهران، خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه نوشهر پلاک ۳۱ واحد ۳ واقع شده و می‌توانید در صورت نیاز به لوازم جانبی پرینتر و شارژ کارتریج به آن مراجعه کنید.

راهنمای ویدئویی خرید پرینتر خانگی

سخن پایانی

خانه پرینتر ایران را می توانیم خیابان ایرانشهر واقع در منطقه 6 تهران معرفی کنیم، این منطقه از فروشگاه های بسیاری که به عرضه انواع ماشین های اداری و ارائه خدمات از جمله تعمیرات می پردازند، تشکیل شده و اصلی ترین مرکز فروش و خدمات انواع پرینتر و چاپگر است.

 

رپورتاژ

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn