کد خبر : 117731
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
2 بازدید

مجوز مهم رهبر انقلاب به رئیس جمهور

مجوز مهم رهبر انقلاب به رئیس جمهور

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری گفت: بنده از مقام معظم رهبری تقاضا کردم تا مجوز استقراض دولت از صندوق توسعه ملی برای سال آینده را در زمان تدوین لایحه صادر کنند. مسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه توضیحاتی به دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۴

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری گفت: بنده از مقام معظم رهبری تقاضا کردم تا مجوز استقراض دولت از صندوق توسعه ملی برای سال آینده را در زمان تدوین لایحه صادر کنند.

مجوز مهم رهبر انقلاب به رئیس جمهور


مسعود پزشکیان، رئیس دولت چهاردهم در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه توضیحاتی به دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۴ کل کشور پرداخت و در بخشی از حرف‌هایش گفت: «امسال در رابطه با گندم‌کاران با کسری بودجه مشکل داشتیم و با اجازه‌ای که از رهبری گرفتیم و در جلسه سران قوا هم بحث شد، امروز به حساب گندم‌کاران بدهی آنان واریز می‌شود.»

وی افزود: «سهم‌ منابع هدفمندسازی برای بخش سلامت دیده شده است. بخش مهمی از انسجام بودجه مدیون حمایت رهبری است. بنده از مقام معظم رهبری تقاضا کردم تا مجوز استقراض دولت از صندوق توسعه ملی برای سال آینده را در زمان تدوین لایحه صادر کنند که این امر باعث درج مصارف واقعی و لحاظ درآمد واقعی در بودجه شده است.»





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn