کد خبر : 117732
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
1 بازدید

هافبک بارسلونا به علت مصدومیت نیمکت نشین نیست!

هافبک بارسلونا به علت مصدومیت نیمکت نشین نیست!

فرنکی دی یونگ از چند هفته قبل شرایط بازی دارد اما هنوز در فصل جاری، فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی بارسلونا را پیدا نکرده است.  به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ ظهور مارک کاسادو یکی از دلایلی بوده که بارسا در فصل جاری، هنوز جای خالی این هافبک هلندی را احساس نکرده اما تنها دلیلِ

فرنکی دی یونگ از چند هفته قبل شرایط بازی دارد اما هنوز در فصل جاری، فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی بارسلونا را پیدا نکرده است. 

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ ظهور مارک کاسادو یکی از دلایلی بوده که بارسا در فصل جاری، هنوز جای خالی این هافبک هلندی را احساس نکرده اما تنها دلیلِ بازی کردن او این نیست. 

مصدومیت فرنکی دی یونگ در تمرین اخیر بارسلونا به عنوان دلیلی عنوان شده بود که او را از ترکیب اصلی مقابل سویا دور نگه داشت، با این حال هانسی فلیک این مورد را تکذیب کرد و ظاهرا داستان کاملا متفاوت است. به گزارش RAC1، فرنکی دی یونگ اخیرا نگرشی از خودش نشان داده که هانسی فلیک آن را نپسندیده است. هنوز مشخص نیست که دی یونگ دقیقا چه اشتباهی مرتکب شده اما این رسانه مدعی شده که این نگرش یا رفتار هر چه بوده، باعث رنجش سرمربی بارسلونا شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn