کد خبر : 117780
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
6 بازدید

نفسی تازه برای جان کم رمق آبی پوشان

نفسی تازه برای جان کم رمق آبی پوشان

نسیم شیرازی – خبرنگار ورزشی گروه ورزش تیترکوتاه – نسیم شیرازی: «پیتسو موسیمانه» سرمربی نام‌آشنای آفریقایی با قراردادی یک ساله به استقلال می آید تا حالا این سرمربی ۶۰ ساله که کارنامه پرباری هم دارد بشود شوکی که احتمالا استقلال به آن نیاز داشت. شوکی که یک تیم پرمهره و پرستاره می خواست قطعا جا

نسیم شیرازی – خبرنگار ورزشی



گروه ورزش تیترکوتاه – نسیم شیرازی: «پیتسو موسیمانه» سرمربی نام‌آشنای آفریقایی با قراردادی یک ساله به استقلال می آید تا حالا این سرمربی ۶۰ ساله که کارنامه پرباری هم دارد بشود شوکی که احتمالا استقلال به آن نیاز داشت. شوکی که یک تیم پرمهره و پرستاره می خواست قطعا جا به جایی مربیان روی نیمکت خود نبود بلکه حضور یک سرمربی مقتدر که دیدگاه خودش را در زمین پیاده کند و به فکر چسبیدن به نیمکت نباشد شاید همان نقطه عطفی بود که آبی پوشان به آن نیاز داشته و دارند. نیاز به مربی که آنقدر خودخواه نباشد که به خاطر بالابردن رزومه اش اصرار به برگزاری بازی داشته باشد که می توانست به تعویق هم بیندازد تا در شرایط بهتری با تمام بازیکنانش برگزار شود.

گرچه این سرمربی آفریقایی هنوز شناختی از آبی پوشان ندارد و تنها تجربه کارش با بازیکن ایرانی به کار با احمد نوراللهی در تیم الوحده امارات برمی گردد ولی اعتماد او به نوراللهی در آن تیم خود نوید اعتماد او به بازیکنان ایرانی را هم می دهد.

نسیم شیرازی

روز گذشته تیم های استقلال و ذوب آهن که از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند شاید یکی از تلخ ترین خاطرات استقلالی ها در این لیگ پرنشیب را برای شان به یادگار باقی گذاشت، این تلخی آنقدر بود که برخی از هواداران پرسپولیس هم از این باخت ناراحت بودند و در این تیم به دنبال ردی از رقیب سنتی خود بودند. انگار ضعیف شدن آبی پوشان دیگر به مذاق سرخپوشان هم خوش نمی آید و واقعیت هم همین است که حریف قدرش خوب است و اگر تیم های اسم و رسم دار ایران ضعیف شوند دیگر از لیگ برتر نمی توان انتظار لیگی قوی را داشت. خوردن سه گل استقلال از ذوب آهنی که خودش در چالش قرار داشت و البته با زدن گل هایش در جهت تقویت خود قدم محکمی برداشت و البته نزدن حتی یک گل از سوی آبی پوشان به این تیم اصفهانی نشان داد که استقلال کم جان نه که بی جان شده است.

آنقدر که حتی وقتی هواداران این تیم سعی داشتند در جریان بازی شعاری علیه مدیریت ندهند هم به ستوه آمدند و شعارهای شان را بعد از خوردن گل دوم علیه سمیعی و شهریاری سر دادند. سمیعی که از مدت ها قبل حتی قبل از رفتن جواد نکونام از تیم به شدت مورد غضب هواداران و حتی پیشکسوتان تیم پایتخت قرار گرفته بود این بار هم مورد حمله شعاری هواداران استقلال قرار گرفت تا او و شهریاری پیش از تمام شدن بازی و البته پیش از خوردن گل سوم، ورزشگاه را ترک کنند، حتی هواداران استقلال هم زودتر از همیشه ورزشگاه را ترک کردند تا اعتراض شان را نوع دیگری به نمایش بگذارند و بازیکنان در سکوت مطلق ورزشگاه ملتهب شهرقدس را ترک کردند.

اما حالا همه دل شان به خبر بعد از بازی خوش شده است، خبر پیوستن مربی اسم و رسم داری که شاید بتواند به استقلال جان بدهد و لیگ برتر را هم بیشتر ازحالا به تکاپو بیندازد.





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn