کد خبر : 117983
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
0 بازدید

فیلمبرداری “انتقام‌جویان: روز رستاخیز” از بهار ۲۰۲۵ آغاز می‌شود

فیلمبرداری “انتقام‌جویان: روز رستاخیز” از بهار ۲۰۲۵ آغاز می‌شود

به گزارش بازیگر 360 ، جو روسو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم پرطرفدار از بهار ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. این یعنی طرفداران کمتر از دو سال دیگر می‌توانند شاهد بازگشت ابرقهرمانان محبوب خود بر روی پرده سینما باشند. بازگشت چهره‌های آشنا همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود،

به گزارش بازیگر 360 ، جو روسو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم پرطرفدار از بهار ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. این یعنی طرفداران کمتر از دو سال دیگر می‌توانند شاهد بازگشت ابرقهرمانان محبوب خود بر روی پرده سینما باشند.

بازگشت چهره‌های آشنا

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، رابرت داونی جونیور در نقش دکتر دووم به دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت. همچنین استیون مک‌فیلی، نویسنده باسابقه این مجموعه، وظیفه نگارش فیلمنامه دو قسمت بعدی انتقام‌جویان را بر عهده خواهد داشت. آلن سیلوستری، آهنگساز نامزد اسکار نیز برای ساخت موسیقی متن این دو فیلم برگزیده شده است.

جزئیات بیشتر در راه است

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی درباره داستان فیلم، سایر بازیگران و جزئیات تولید منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری درباره “انتقام‌جویان: روز رستاخیز” باشیم.

برنامه‌ریزی برای اکران

مارول استودیو تاریخ اکران دو قسمت بعدی انتقام‌جویان را به ترتیب اول ماه مه ۲۰۲۶ و هفتم ماه مه ۲۰۲۷ اعلام کرده است. این بدان معناست که طرفداران می‌توانند به مدت دو سال متوالی از هیجان و ماجراجویی‌های ابرقهرمانان مورد علاقه خود لذت ببرند.

بازگشت برادران روسو

بازگشت برادران روسو به دنیای سینمایی مارول، نویدبخش یک پایان‌بندی حماسی و ماندگار برای این مجموعه محبوب است. این دو کارگردان با ساخت فیلم‌های “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان”، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی”، “انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت” و “انتقام‌جویان: پایان بازی” ثابت کرده‌اند که توانایی ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی بزرگ و تاثیرگذار را دارند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn