کد خبر : 117992
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
2 بازدید

سرقت‌های وحشیانه از کودکان کرجی

سرقت‌های وحشیانه از کودکان کرجی

بازدید:۳ صد آنلاین | پلیس البرز دو سارق سابقه‌دار که طلاهای کودکان را به طور خشونت‌آمیز سرقت می‌کردند، دستگیر کرد و از مردم خواست آنها را شناسایی کنند. به گزارش صد آنلاین،سرقت‌های خیابانی که با خشونت و هدف قرار دادن کودکان صورت می‌گیرد، احساسات عمومی را به شدت جریحه‌دار می‌کند. در استان البرز و استان‌های همجوار،

سرقت‌های وحشیانه از کودکان کرجی | مردم سارقان را شناسایی کنید + شماره تماس

بازدید:۳

صد آنلاین | پلیس البرز دو سارق سابقه‌دار که طلاهای کودکان را به طور خشونت‌آمیز سرقت می‌کردند، دستگیر کرد و از مردم خواست آنها را شناسایی کنند.

به گزارش صد آنلاین،سرقت‌های خیابانی که با خشونت و هدف قرار دادن کودکان صورت می‌گیرد، احساسات عمومی را به شدت جریحه‌دار می‌کند. در استان البرز و استان‌های همجوار، وقوع چندین فقره سرقت از دختربچه‌ها که در کوچه‌های خلوت مشغول بازی بودند، به سرعت توجه نیروهای پلیس آگاهی را جلب کرد. این جنایات به قدری بی‌رحمانه بودند که حتی در یکی از موارد، گوش یک دختربچه به شدت پاره شده است. اکنون پلیس با دستگیری سارقان و انتشار تصاویرشان از مردم درخواست کمک کرده است.

 

روند شناسایی و دستگیری سارقان

سردار حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، توضیح داد که این سارقان با یک موتورسیکلت در کوچه‌های خلوتی که دختربچه‌ها در حال بازی بودند، سرقت‌های خشونت‌آمیز خود را انجام می‌دادند. طبق اطلاعات به دست آمده، سارقان به طور وحشیانه گوشواره‌ها و طلاجات کودکان را می‌ربودند. یکی از دختربچه‌ها پس از سرقت، به دلیل شدت جراحت ناشی از پاره شدن گوش، به مرکز درمانی منتقل شد.

این دو سارق را شناسایی کنید + عکس و شماره تلفن برای تماس | سرقت خشن طلاهای کودکان در خیابان ؛ گوش یکی از بچه‌ها پاره شده

با پیگیری‌های دقیق پلیس آگاهی استان، تیمی از کارآگاهان با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته بررسی جرم و تطبیق چهره متهمان که از دوربین‌های مداربسته به دست آمده بود، موفق به شناسایی این دو سارق سابقه‌دار شدند. پس از این شناسایی، در عملیاتی غافلگیرانه، هر دو متهم در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

 

اعترافات متهمان و ادامه تحقیقات

سردار هداوند در ادامه گفت که متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت گوشواره و طلاجات دختربچه‌ها در شهرستان کرج و استان‌های همجوار اعتراف کرده‌اند. این سرقت‌ها باعث وحشت و نگرانی بسیاری از خانواده‌ها شده بود. تحقیقات پلیس آگاهی برای کشف جزئیات بیشتر و همچنین سایر جرایم احتمالی این دو سارق همچنان ادامه دارد.

 

درخواست از مردم و انتشار تصاویر سارقان

فرمانده انتظامی استان البرز از شهروندان درخواست کرده است که مراقبت بیشتری از کودکان خود داشته باشند و به‌خصوص در کوچه‌های خلوت آنها را با زیورآلات تنها نگذارند. همچنین سردار هداوند با انتشار تصاویر سارقان از مردم خواسته است که اگر به این شیوه از آنان سرقت شده است، برای شناسایی این افراد به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند. علاوه بر این، مردم می‌توانند هرگونه اطلاعات یا مشاهدات مشکوک خود را با پلیس ۱۱۰ یا شماره تلفن ۲۱۸۲۵۲۰۴ در میان بگذارند.

 

این هشدار نشان می‌دهد که نیروی انتظامی با جدیت تمام پیگیر این پرونده‌ها است و از همه شهروندان می‌خواهد که در صورت مواجهه با موارد مشکوک فوراً با پلیس تماس بگیرند تا از وقوع جرایم مشابه جلوگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn