کد خبر : 117996
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
9 بازدید

شکست داخلی استقلال با یک نقشه آسیایی؛ امشب به موسیمانه فکر نکنید

شکست داخلی استقلال با یک نقشه آسیایی؛ امشب به موسیمانه فکر نکنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،شاید این بازی به لحاظ روحی روانی برای بازیکنان استقلال وضعیتی متفاوت با دیگر مسابقات را داشته باشد. شاگردان سهراب بختیاری زاده در این مسابقه علاوه بر اینکه باید به فکر دیدار مقابل النصر و کسب سه امتیاز هفته سوم لیگ نخبگان پس از شکست مقابل السد قطر باشند باید به

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،شاید این بازی به لحاظ روحی روانی برای بازیکنان استقلال وضعیتی متفاوت با دیگر مسابقات را داشته باشد. شاگردان سهراب بختیاری زاده در این مسابقه علاوه بر اینکه باید به فکر دیدار مقابل النصر و کسب سه امتیاز هفته سوم لیگ نخبگان پس از شکست مقابل السد قطر باشند باید به فکر نمایش ویژه و خوبی هم برای سرمربی تازه واردشان باشند.

موسیمانه سرمربی تازه وارد استقلالی‌ها امشب قرار است دو ساعت بازی تیم استقلال را از نزدیک ببیند و تک تک بازیکنان تیمی که قرار است چند ماه با آنها کار کند را از نزدیک زیر نظر بگیرد. قطعاً این شرایط به نوعی حتی خیلی کم استرس را به بازیکنان استقلال وارد خواهد کرد. گرچه این احتمال هم هست که همین موضوع باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای استقلالی ها شده و برگ برنده شان در دیدار با النصر هم محسوب شود که هیچ یک تا پیش از برگزاری این دیدار مشخص نیست.

این در حالی است که شرایط روحی استقلال برای دیدار مقابل النصر هم در نوع خود مهم است. بازیکنان تیم استقلال برای حضور در این میدان باید این را در نظر بگیرند که کمترین توجه را به سکوها و احتمالاً بازی نمایشی برای جلب رضایت موسیمانه از خود ارائه بدهند بلکه باید به فکر هماهنگی و وحدت تیمی برای ایجاد موقعیت جهت گل زنی به النصر باشند تا بتوانند حداقل با یک گل این تیم را شکست بدهند و ۳ امتیاز را بگیرند.

از سوی دیگر غیبت چند بازیکن در ترکیب تیم استقلال هم می‌تواند در این بازی شرایط را برای استقلال حساس‌تر کند ولی با این وجود اوضاع روحی روانی تیم استقلال در این دیدار بسیار حائز اهمیت است. تیمی که با شکست سه بر صفر در لیگ داخلی وارد میدان مسابقه با النصر عربستان می‌شود قطعاً باید به لحاظ روحی به شدت شارژ شده باشد چون در غیر این صورت ممکن است تبعات باخت زودهنگام این تیم که تازه چند روز قبل اتفاق افتاده در این دیدار هم نمایان شده و کار استقلال را از این هم دشوارتر کند.

ناگفته نماند تیم‌های استقلال و النصر عربستان در چهارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در زمین شیخ راشد دبی به مصاف هم خواهند رفت.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn