کد خبر : 118043
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
1 بازدید

پایان بورس امروز ۱ آبان/ سقوط از ارتفاع 2 میلیون واحدی ۸۹ درصد بورس را قرمز زننده کرد

پایان بورس امروز ۱ آبان/ سقوط از ارتفاع 2 میلیون واحدی ۸۹ درصد بورس را قرمز زننده کرد

بازار سهام امروز همانند روز‌های گذشته منفی بسته شد. شاخص کل حمایت تاریخی و مهم خود یعنی دو میلیون واحد را از دست داد. امروز آهنگ خروج پول نسبت به هفته قبل کند بود و عدد 141 میلیارد تومان را به ثبت رساند. همچنین 89 درصد از نماد‌های بازار سهام کاهش قیمت داشتند. به گزارش«شایانیوز»

بازار سهام امروز همانند روز‌های گذشته منفی بسته شد. شاخص کل حمایت تاریخی و مهم خود یعنی دو میلیون واحد را از دست داد. امروز آهنگ خروج پول نسبت به هفته قبل کند بود و عدد 141 میلیارد تومان را به ثبت رساند. همچنین 89 درصد از نماد‌های بازار سهام کاهش قیمت داشتند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ معاملات امروز سهام در جهت کندل معاملاتی روز گذشته، با ریزش بسته شد. در پایان بورس امروز، شاخص کل با کاهش 13 هزار و 368 واحدی که معادل 0.67 درصد این شاخص است، روبه‌رو شد. بر این اساس، شاخص کل در پایان معاملات امروز در سطح یک میلیون و 993 هزار واحدی ایستاد.

پایان بورس امروز سه شنبه 1 آبان








شاخص کل 1/993/899 واحد 0/67_ درصد
شاخص هم وزن 661/691 واحد 0/63_ درصد
ارزش معاملات خرد 2/728 میلیارد تومان  
حجم معاملات 7 میلیارد برگه سهم  
خروج پول حقیقی 141 میلیارد تومان  

در طرف دیگر، قیمت معاملات سهم‌های کوچک بازار سهام نیز دچار فشار فروش بود و کاهش را تجربه کرد؛ به طوری که شاخص هم‌وزن بازار در پایان بورس امروز چهار هزار و 206 واحد که معادل 0.63 درصد این شاخص است، کاهش ارتفاع داد و به سطح 661 هزار و 691 واحد رسید.

حجم و ارزش معاملات خرد

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران در روز جاری، حجم معاملات را 7 میلیارد برگه سهم و ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را دو هزار و 728 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn