کد خبر : 118155
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
1 بازدید

شارجه تمرکز داشت و شایسته پیروزی بود

شارجه تمرکز داشت و شایسته پیروزی بود

به گزارش روزپلاس، ژوزه مورایس پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل شارجه امارات در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای 2 اظهار داشت: صحبت در مورد بازی ساده است. نتیجه نشان می‌دهد بازی چگونه بوده است. شارجه از ابتدا تمرکز داشت، پرس از عقب زمین و ضدحمله را در دستور کار قرار داد

مورایس: شارجه تمرکز داشت و شایسته پیروزی بود

به گزارش روزپلاس، ژوزه مورایس پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال سپاهان ایران مقابل شارجه امارات در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیای 2 اظهار داشت: صحبت در مورد بازی ساده است. نتیجه نشان می‌دهد بازی چگونه بوده است. شارجه از ابتدا تمرکز داشت، پرس از عقب زمین و ضدحمله را در دستور کار قرار داد و از بازیکنان خوبی برای ضدحمله بهره می‌برد.

وی با اشاره به سبک بازی نماینده امارات گفت: بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازی مستقیم انجام دادند؛ زیرا با این‌گونه بازی کردن وفق یافته بودند. بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم. روی حرکت خوب حریف و تمرکز کمتر خط دفاعی، گل دوم را خوردیم. سپس ریسک کردیم و زمانی که نتیجه 3 بر یک شد، کارمان سخت شد. شارجه تمرکز و تلاش نشان داد و لایق برد بود.

ادامه روند پُر فراز و نشیب سپاهان با باختی سنگین در امارات

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط تیمش در دیدارهای آینده لیگ قهرمانان آسیای 2 خاطرنشان کرد: رقابت‌ها هنوز تمام نشده است و سه بازی دیگر پیش رو داریم، اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ برتر ایران تمرکز کنیم.

مورایس درباره تغییر ترکیب تیم شارجه نسبت به انتظاری که از این تیم داشت، بیان کرد: انتظار تغییر می‌رفت؛ چون آنها اخیراً بازی کرده بودند. برخی بازیکنان در نیمه دوم اضافه شدند که خیلی خوب هستند. البته به نظرم تغییر خاصی در این بازی نداشتند و سازماندهی یکسانی از شارجه دیدیم. یک هافبک حریف امروز عقب‌تر بازی می‌کرد و با سه بازیکن از عقب بازیسازی می‌کردند.

وی راجع به کیفیت تیم شارجه تصریح کرد: شارجه تیم خوبی به شمار می‌رود و کیفیت بازی آنها در این رقابت‌ها جذاب است. شارجه یک تیم خوب، با کیفیت تاکتیکی و دارای یک مربی خوب بود.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn