کد خبر : 118357
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۴:۳۷
0 بازدید

ورزش آذربایجان شرقی یک نقطه قوت در ورزش ملی است

ورزش آذربایجان شرقی یک نقطه قوت در ورزش ملی است

به گزارش خبرگزاری برنا،  احمد دنیامالی در جریان سفر استانی خود به شهر تبریز، سالن ۳ هزارنفری شهید خدمت، حضرت آیت‌الله دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم (خانه والیبال) را افتتاح کرد. این سالن به متراژ ۳۶۱۴ متر مربع و با هزینه‌کرد ۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و توسط احمد

به گزارش خبرگزاری برنا،  احمد دنیامالی در جریان سفر استانی خود به شهر تبریز، سالن ۳ هزارنفری شهید خدمت، حضرت آیت‌الله دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم (خانه والیبال) را افتتاح کرد.

این سالن به متراژ ۳۶۱۴ متر مربع و با هزینه‌کرد ۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و توسط احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه مراسم افتتاحیه خانه والیبال استان آذربایجان شرقی با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، بهرام سرمست استاندار آذربایجان شرقی و سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد. در این مراسم از عوامل ساخت و بهره‌برداری سالن سه‌هزار نفری شهید آیت‌الله دکتر آل‌هاشم تقدیر به عمل آمد و یک بازی نمادین در حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: یاد و نام سرادران بزرگ آذربایجان از ستارخان تا مهدی و حمید باکری گرامی باد؛ سردارانی که یک وجب از خاک را به دشمن ندادند و جان خود را تقدیم کردند که ایران بماند.

 

او ادامه داد: از نظر من و کارشناسان، در آذربایجان شرقی باید از نظر فضای ورزشی کار بیشتری صورت بگیرد. ما دست بخش خصوصی را می‌فشاریم و هر کاری که باشد را انجام می‌دهیم. ظرفیت این استان بیشتر از این حرف‌ها است و این استان به تنهایی در همه تیم‌های ملی ما یک ظرفیت قابل توجه است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: شهادت امام جمعه عزیز و مردمی شهر تبریز که این سالن مزین به نام او شده را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و خیلی متاسف شدم که در این سانحه، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی را از دست دادیم.

 دنیامالی در پایان گفت: ورزش آذربایجان شرقی یک نقطه قوت در ورزش ملی است و قطعا مسائل فنی و مدیریتی را برای اثربخشی و پیش‌برد امور مورد نظر قرار خواهیم داد. خیلی‌ها دنبال این بودند که آقای سرمست در بخش مد نظر خودشان حضور داشته باشد و من حضور ایشان را در استانداری آذربایجان شرقی یک ظرفیت می‌دانم و ایشان فرد شایسته‌ای هستند و باعث می‌شود که ما فضای بیشتری را برای ورزش اختصاص دهیم و سرانه ورزشی این استان را افزایش دهیم.

 وی در پایان گفت: خیلی‌ها تبریز را با عنوان منحصر به فردی می‌شناسند و ما باید از این ظرفیت برای مسابقات ملی و منطقه‌ای و جهانی بهره ببریم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn