کد خبر : 118557
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
4 بازدید

داداش‌زاده: معاملات فوتبال آسیا در صورت بردن پرسپولیس بهم می‌خورد

داداش‌زاده: معاملات فوتبال آسیا در صورت بردن پرسپولیس بهم می‌خورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر ما برابر تیم السد برنده می‌شدیم معاملات فوتبال آسیا بهم می‌خورد. بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست سرخپوشان برابر تیم السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد،

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر ما برابر تیم السد برنده می‌شدیم معاملات فوتبال آسیا بهم می‌خورد.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست سرخپوشان برابر تیم السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد، اما به نظرم قانون فوتبال در آسیا ثابت شد. چقدر زمین فوتبال در کیفیت یک تیم تاثیر دارد و دیدید پرسپولیس در زمین خوب چقدر خوب بازی می‌کند. سرخپوشان فارغ از نتیجه، یک بازی آسیایی به نمایش گذاشتند، اما مهاجمان  در زدن ضربات آخر کم دقت بودند. من فکر می‌کنم اگر  پرسپولیسی‌ها باهوش‌تر عمل می‌کردند می‌توانستند برنده بازی باشند و تیر دروازه هم یار دوازدهم السد قطر بود.

داداش زاده درباره اینکه عملکرد ژوائو مهاجم پرسپولیس را در بازی با السد چطور دیده است، گفت: هر چند زود است که قضاوت کنیم، اما یک مهاجم خارجی باید فراتر از بازیکنان داخلی باشد و باید موقعیت تک به تک را گل می‌کرد و فرق او با علیپور و آل کثیر چه چیزی می‌تواند باشد. شکی نیست که باید به این مهاجم خارجی زمان بدهیم. همچنین ژوائو باید زودتر تعویض می‌شد. سروش رفیعی باید از اول بازی می‌کرد و او جزو بازیکنانی هست که خوب بازی می‌کند و خیلی خوب می‌تواند به تیم پرسپولیس کمک کند.

او افزود: به نظرم  این بار فوتبال آسیا به خودش می‌بالد، چون ما زمین و امکانات سخت افزاری نداریم و باید این بازی را می‌باختیم. اگر برنده می‌شدیم معاملات فوتبال آسیا بهم می‌خورد. تیمی که زمین ندارد حتی زمین تمرین ندارد و از میزبانی محروم است  چطور می‌تواند موفق باشد. به هر حال فوتبال و هزار مشکل وجود دارد و امیدوارم پرسپولیس روند خوبی داشته باشد و این تیم در ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر نصف همین بازی با السد را در ایران انجام بدهد قهرمان بلامنازع لیگ برتر می‌شود.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره فرصت سوزی مهاجمان در این بازی گفت: به هر حال پیش بینی می‌کردیم که در آسیا با چنین مشکلاتی مواجه شویم. ما در آسیا نمی‌توانیم قد علم کنیم و جلوی رقبای خود ایستادگی کنیم، چون شرایط لازم را نداریم. بازیکنان تاپ که تیم‌های آسیایی گرفتند و هزینه‌هایی که آنها می‌کنند و امکاناتی که آنها دارند، اما ما یک زمین نداریم و به دنبال زمین مناسب  تمرین می‌گردیم و چه توقعی از پرسپولیس داریم که در آسیا موفق باشد. مهمترین مشکل ما نداشتن امکانات، بودجه و سقف قراردادی است که برای تیم‌های ما گذاشتند و در اینجا مشاهده کردیم.  

داداش زاده درباره اینکه چرا زودتر ژوائو تعویض نشد، بیان کرد: وقتی ما مهاجم خارجی جذب می‌کنیم باید توپ‌ها را به گل تبدیل کند، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این نشان می‌دهد که مهاجم خارجی پرسپولیس به فضا و جو فوتبال ما  عادت نکرده و به شرایط لازم نرسیده است و باید به او فرصت بدهند. حالا باید ببینیم وضعیت به چه صورت می‌شود.  

او درباره اینکه چرا بازیکنان پرسپولیس آن قدر مصدوم می‌شوند، تصریح کرد: متاسفانه این مصدومیت‌ها خیلی به تیم پرسپولیس لطمه می‌زند و باید چاره‌ای بیاندیشند. اگر اورونوف در این بازی بود خیلی از مشکلات تیم حل می‌شد و تیم السد قطر خوش شانس بود که اورونوف در این بازی نبود. شاید روند تمرینات،   زمین‌های ناهموار  و فشردگی مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود.  

داداش زاده درباره اینکه عملکرد صحرایی بازیکن جوان را چطور دیده است، گفت: به نظرم صحرایی عملکرد خوبی داشت و بازیکن جوان و آینده دار نشان داد و باز هم به او فرصت برسد قطعا بهتر از این خواهد شد. هر چند شکست خوردیم، اما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و مثل بازی با الاهلی مستحق باخت نبودیم و ترازوی امکانات و هزینه‌های باشگاه برنده شد. به نظرم فرق بین امکانات، زمین و بازیکنان ۲ تیم  باعث پیروزی السد شد.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه تیم پرسپولیس با این باخت در جدول رده بندی وضعیت خوبی ندارد، گفت: من قبلا هم مصاحبه کردم و گفتم که در آسیا نمی‌توانیم روی پرسپولیس حساب کنیم و در لیگ نخبگان باید فقط انسجام تیمی را حفظ کنیم و بازی‌ها را انجام بدهیم و هماهنگی لازم را به دست آوریم تا دوباره قهرمان ایران شویم.   هواداران پرسپولیس می‌دانند که تیمشان کار سختی در آسیا دارد.  

او درباره اینکه ارنج تیم پرسپولیس در بازی با السد را چطور دیده است، گفت: به نظرم در ترکیب اصلی باید از همان ابتدا سروش رفیعی بازی می‌کرد، اما این نظر سرمربی تیم است. شاید سیستم و تغییر شکل بازی اش به این صورت بوده است و سرمربی پرسپولیس  این نحوه بازی را انتخاب کرده است. به هر حال گاریدو سرمربی تیم است و نمی‌شود از او خرده گرفت. باید به عقاید سرمربی احترام بگذاریم و مسئولیت این شکست با گاریدو هست و خودش باید پاسخگو باشد.  

خبرنگار: مریم طایفه 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn