کد خبر : 118705
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
24 بازدید

تسویه حساب فرشید باقری با هواداران استقلال

تسویه حساب فرشید باقری با هواداران استقلال

به گزارش پارسینه به نقل از آفتاب نیوز، فرشید باقری بازیکن سابق تیم استقلال و حال حاضر تیم مس رفسنجان، روز گذشته با حضور در یک برنامه اینترنتی حضور پیدا کرد و صحبت‌های تندی علیه تیم سابقش انجام داد.  باقری با انتقاد از باشگاه استقلال و مدیریت آن و همچنین عملکرد هواداران این تیم، پرسپولیسی‌ها

به گزارش پارسینه به نقل از آفتاب نیوز، فرشید باقری بازیکن سابق تیم استقلال و حال حاضر تیم مس رفسنجان، روز گذشته با حضور در یک برنامه اینترنتی حضور پیدا کرد و صحبت‌های تندی علیه تیم سابقش انجام داد. 

باقری با انتقاد از باشگاه استقلال و مدیریت آن و همچنین عملکرد هواداران این تیم، پرسپولیسی‌ها را تحسین کرد و این صحبت‌های او باعث واکنش در فضای مجازی میان هواداران استقلال شد. هواداران استقلال معتقدند، به دلیل اینکه جواد نکونام، سرمربی سابق استقلال، فصل گذشته و ابتدای این فصل قصد داشت فرشید باقری را به استقلال بیاورد و با فشار هواداران منصرف شد، این بازیکن با حضور در برنامه اینترنتی با هواداران استقلال تسویه حساب شخصی کرده است و اینگونه اعتراض خود را به مخالفت هواداران استقلال نشان داده است.

با توجه به عملکرد فرشید باقری در تیم مس رفسنجان، هواداران استقلال با حضور این بازیکن در تیم استقلال مخالفت کردند. گفتنی است اصرار نکونام برای جذب فرشید باقری و همچنین فرشید اسماعیلی تا حدی بود که باعث شد، حضور اورونوف، ستاره ازبکستانی به خاطر جذب نشدن این دو بازیکن منتفی شود و همین امر اعتراض شدید هواداران استقلال را به دنبال داشت. اورونوف پس از منتفی شدن حضورش در استقلال به تیم رقیب این تیم رفت و ستاره بی، چون و چرای سرخپوشان لقب گرفت و در پایان فصل، یکی از عوامل قهرمانی پرسپولیس عنوان شد.

هواداران استقلال، در فضای مجازی، جذب نشدن اورونوف را از چشم جواد نکونام می‌بینند و معتقدند اصرار او به جذب فرشید باقری و فرشید اسماعیلی باعث تضعیف این تیم شده است. به نظر می‌رسد با صحبت‌های روز گذشته فرشید باقری، این بازیکن نمک به زخم هواداران استقلال پاشید و داغ دلشان را تازه کرد و آن‌ها در صفحات هواداری به صحبت‌های بازیکن سابق خود اعتراض کردند. فرشید باقری در صحبت‌هایش عنوان کرد دو جامی که استقلال در این چند سال کسب کرده اتفاقی بوده و همین حرف، عصبانیت استقلالی‌ها را به دنبال داشت.

 


+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn