کد خبر : 118788
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
0 بازدید

نخستین تصاویر «معجون عروسکی» منتشر شد

نخستین تصاویر «معجون عروسکی» منتشر شد

به گزارش همشهری آنلاین از روابط عمومی سریال؛ «معجون عروسکی» یک سریال فانتزی، کمدی و عروسکی در حوزه کودک و نوجوان است که میرامید حسینی آن را به نگارش درآورده و سیدمحمدمرتضی برف‌چین مجری طرح آن است. در این سریال که در لوکیشن‌های متعدد داخلی و خارجی تصویربرداری شده است بازیگرانی همچون فخرالدین صدیق‌شریف، شراره

به گزارش همشهری آنلاین از روابط عمومی سریال؛ «معجون عروسکی» یک سریال فانتزی، کمدی و عروسکی در حوزه کودک و نوجوان است که میرامید حسینی آن را به نگارش درآورده و سیدمحمدمرتضی برف‌چین مجری طرح آن است.

در این سریال که در لوکیشن‌های متعدد داخلی و خارجی تصویربرداری شده است بازیگرانی همچون فخرالدین صدیق‌شریف، شراره رنجبر، افشین سنگ‌چاپ، مریم وطن‌پور، پیام صارم، سعید قره‌داغلی، بهنوش بختیاری و بهراد خرازی حضور دارند و به اقتضای داستان بازیگران مهمانی نیز به این سریال اضافه شده‌اند.

در کنار بازیگران این سریال شخصیت‌های عروسکی جذابی نیز حضور دارند که داستان حول محور آنها می‌چرخد.

نخستین تصاویر «معجون عروسکی» منتشر شد

محمد لقمانیان، پیمان قریب‌پناه، زهره احمدی، مهدا محمدی‌نیا، مرضیه ابراهیمی و شراره ارمغانی از صداپیشه‌های این سریال هستند.

منیر مولوی‌زاده به عنوان عروسک‌ساز این سریال و علی افشاری سرپرست گروه عروسک‌گردانی است. احمد آکشته، بهرام بهبهانی، پریا علی‌محمدی، هدیه حاج‌طاهری، فاطیما قاسمی، نیره حاجیان و سجاد هاشمی به عنوان عروسک گردان و یکتا افشار به عنوان دستیار عروسک گردانی در سریال «معجون عروسکی» حضور دارند.

نخستین تصاویر «معجون عروسکی» منتشر شد

پس از پایان تصویربرداری، تدوین این سریال آغاز و محمدحسن صفابخش به عنوان تدوینگر این سریال معرفی شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: شهرزاد دختر و وارث «گل‌آقا» تلاش می‌کند تا مسیر موفقیت‌ پدرش را طی کند اما ناموفق است تا اینکه اسرار عروسک‌ها برایش فاش می‌شود.

فصل اول سریال «معجون عروسکی» در ۸ قسمت تولید شده است و به زودی از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش خواهد شد.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn